?> «БОБЕР» ПРОГРИЗЕ ШЛЯХ ДЛЯ ГІБСОНА | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
09.08.2011, рубрика "Кіно"

«БОБЕР» ПРОГРИЗЕ ШЛЯХ ДЛЯ ГІБСОНА

На екрани України нарешті вийшов фільм «Бобер». Два роки сценарій лежав на полиці. Першим режисером картини мав стати Джей Роуч («Остін Пауерс», «Знайомство з батьками»). Та передумав.

Проблеми були й з виконавцем головної ролі. Спочатку на неї претендував Стів Карелл («40-річний незайманий», «Еван Всемогутній»), тоді Джим Керрі. Та глядачі більше звикли бачити Керрі у комедіях…

Коли Джоді Фостер вирішила поставити цю картину (третю як режисер), одразу висунула вимогу – головну чоловічу роль має грати лише Мел Гібсон. Для Мела, що наламав чимало хмизу, ця роль була просто порятунком потопаючого…

Але яким чином успішний актор, режисер і продюсер потрапив у таку халепу? Діячі Голлівуду постійно сваряться, сходяться й розходяться, заводять коханок і коханців, валяються пяні…

Ось як на це відповідає українська «Вікіпедія»:

«В житті Мела Гібсона бували неприємні моменти і він відрізняється досить гострими поглядами на соціальні і політичні проблеми.

За тиждень до виходу кінокартини сина «Пристрасті по Христу», 85-літній батько актора Хаттон Гібсон звинуватив євреїв у тім, що вони «сфабрикували голокост»: - Більшість євреїв не загинули в топках концтаборів, а утекли в Австралію і США, – сказав Хаттон Гібсон в інтерв'ю газеті «Нью-Йорк Таймс», намагаючись захистити фільм сина від критики єврейських організацій. – А кількість – шість мільйонів – просто придумали. Щоб піддати кремації одну людину необхідний літр бензину і 20 хвилин часу на кожну. Виходить, що німці програли через те, що їм не вистачило пального".

В інтерв'ю з Пеггі Нунан для «Рідерз Дайджест», 30 січня 2004 Мелу Гібсону було поставлене запитання щодо історичних ревізіоністських поглядів його батька:

- "Ви мусите піти на рекорд. Голокост мав місце, чи не так?

Гібсон відповів:

"У мене є друзі і батьки друзів, які мають номери на руках. Хлопець, який навчив мене іспанської, був жертвою Голокосту. Він працював у концтаборі у Франції. Так, звичайно. Звірства були. Війна жахлива. У Другій світовій війні загинули десятки мільйонів людей. Деякі з них були євреями в концентраційних таборах. Багато людей втратили своє життя. В Україні, кілька мільйонів померли від голоду між 1932 і 1933 роками. Протягом останнього століття, 20 мільйонів людей загинуло в Радянському Союзі".

http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B5%D0%BB_%D0%93%D1%96%D0%B1%D1%81%D0%BE%D0%BD

Мел Гібсон ніколи не йшов торованими стежками. Як актор він користувався шаленою популярністю. Однак робота Гібсона-режисера викликала протирічливі почуття у критиків. Якщо «Хоробре серце» (1995 рік) сприяло сплеску патріотизму шотландців, то уже «Пристрасті Христові» (2004-го) викликали критику з боку євреїв, звинувачення у надмірній жорстокості, на «Апокаліпто» (2006) образилися нащадки індіанців майя. Вони не згодні з тим, що їхні предки були такими жорстокими й дивакуватими дикунами…

Фактично у картині «Бобер» Гібсон зображує теперішню власну ситуацію.

Волтер Блек – успішний бізнесмен, щасливий чоловік і батько. Одна лише проблема – депресія отруює його існування. Та несподівано радість до життя йому повертає… лялька бобра. Щойно надягнувши її на руку, у чоловіка відкривається друге дихання. Балакучий бобер відновлює злагоду у його стосунках з дружиною, перетворює Волтера на кумира дітей і навіть бере на себе керування компанією. Рідні та близькі шоковані ексцентричною поведінкою Волтера, та чоловік вже й сам не знає, хто головніший – він чи бобер.

Старшого сина Волтера Блека грає уродженець Ленінграда Антон Єльчин («Термінатор. Порятунок прийде», «Зоряний шлях», «Альфа дог»), у ролі його подружки – спокуслива американка Дженніфер Лоуренс («Зимова кістка», «Люди ікс. Перший клас»).

І знову – «єврейський слід». «Батьки Антона Єльчина були професійними фігуристами. Родина Єльчіних (чи не нагадує це вам інше прізвище? – прим. авт.) переїхали до США у вересні 1989 року, отримавши статус біженців від політичного та релігійного переслідування внаслідок свого єврейського походження. Антону на той час було півроку.» (переклад з російської «Вікіпедії»). Можливо, взявши на цю роль Антона, Джоді та Мел прагнули помиритися з євреями?

Ця «чорна» комедія мала зявитися в українському прокаті ще на початку цього року, та премєру двічі переносили.

27 липня її продемонстрували гостям студії «FILM.UA» в рамках засідання кіноклубу «NoName», яке зібрало близько 120 осіб. Фактично, це була світська «тусовка». Телеведуча Ілона Довгань, Алік Шпилюк, представники мінкульту України, працівники глянцевих видань, та відома тусовщиця Ірина Гордійчук, яка не пропускає жодної пиятики або фуршету, ще й тягає за собою дорослу доньку.

Місць у залі катастрофічно не вистачало. Люди сиділи у проходах на окремих стільцях. Хоча той же самий фільм із наступного дня виходив у прокат в усіх сучасних кінотеатрах по всій Україні.

http://mediananny.com/reportazhi/16188/yandex

А стосовно Мела…Гібсон не боїться висловлювати власні думки, відстоювати їх. Він хороший син і принципова людина. Мел Колумсіл Джерард Гібсон (названий так на честь одразу двох ірландських святих 5 сторіччя н.е.) багато досягнув, йому є чим пишатися. І я переконаний, що він переживе ці складні часи. Як його колега Джон Траволта. І Волтер Блек.

Довідка.

«FILM.UA STUDIO» — одна з найбільших кіностудій в Україні, зі своїми виробничими потужностями, розташована в столиці, на вулиці Закревського, 22, на Троєщині, займає площу близько трьох гектарів.

Директор – Олег Степурко.

Наступного року компанії виповниться десять років. Раніше це був завод із виготовлення пластикового посуду. Усі павільйони – перебудовані та переоснащені.

Інфраструктура кіностудії містить у собі п’ять повністю оснащених знімальних павільйонів (червоний, помаранчевий — 900 м2, жовтий, зелений — 800 м2, синій — 200 м2); апаратна відеомонтажу в кожному павільйоні; оптоволоконні лінії передачі телевізійного сигналу, що забезпечують можливість ефірного мовлення, в кожному павільйоні.

Три павільйони знаходяться в стадії будівництва (300 м2, 2 х 1000 м2 з висотою стелі не менш як 14 м); побутові приміщення для знімальних груп; адміністративний корпус (понад 7000 м2); Wi-Fi; кінотеатр; лабораторія з проявлення кіноплівки «Kodak Cinelab»; аудіостудії, призначені для озвучування, звукового дизайну, зведення, дублювання  кінофільмів: цифрова лабораторія; наземна фіксована супутникова зв'язку; парк ретро-автомобілів; кафе-бар, ресторан; парковка; автомобільна мийка

Валерій СЕРДЮК

Запись была опубликована: glavred(ом) Вторник, 9 августа 2011 г. в 22:35
и размещена в разделе Кіно.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта