?> Додаткова пенсія учасника ЛНА на ЧАЕС | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
11.11.2010, рубрика "Судові справи"

ВЗІРЕЦЬ

До Путильського районного суду

59100, вул. Українська, 176 смт.Путила, Чернівецька область

Позивач:

Тонієвич Іван Юрієвич

59120, с. Довгопілля,  Путивльського району  Чернівецька область

Відповідач:

Управління пенсійного фонду України в Путивльському районі

59100, вул. Українська, 180 смт.  Путила, Чернівецької обл.

Позовна заява

(Про неправомірні дії УПФ у Путильському районі по нарахуванню мені додаткової пенсії як учаснику ліквідації на ЧАЕС 2-ї категорії згідно ст. 51 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)

Я являюсь учасником ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС 2-ї категорії.   У 2010 році я звернулася до УПФ у Путильському районі із заявою про проведення перерахунку мені додаткової пенсії відповідно ст. 51 Закону України „Про соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у розмірі 30% від мінімальної пенсії за віком. 

Згідно ст. 51 Закону України „Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС 2-ї категорії розмір додаткової пенсії повинен становити 30% від мінімальної пенсії за віком.

Включно із змінами до Законів України „Про державний бюджет України на 2010 рік" мінімальний розмір пенсії встановлений у розмірі:

з 1-го січня 2010р. - 695 грн., з 1-го квітня 2010р. - 706 грн., з 1 липня 2010 року - 709 грн., з 1 жовтня 2010 року – 723 грн.

 Прожитковий мінімум з 01.04.2008р. - 481 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.06.2008р. по 01.07.2008р. повинен становити: 481 *30% = 144,3грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткового розміру пенсії з 01.06.2008р. по 01.07.2008р. буде становити: 144,3 * 1 = 144,3

  Прожитковий мінімум з 01.07.2008р. - 482 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.07.2008р. по 01.10.2008р. повинен становити: 482*30% = 144,6грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.07.2008р. по 01.10.2008р. буде становити:

144,6*3 = 433,80 грн.

Прожитковий мінімум з 01.10.2008р. - 498 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.10.2008р. по 01.11.2009р. повинен становити:

498*30%=149,4 грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.10.2008р. по 01.11.2009р. буде становити: 149,4*12 = 1792,8

Прожитковий мінімум з 01.11.2009р. - 573 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.11.2009р. по 01.01.2010р. повинен становити: 573*30%=171,9грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.11.2009р. по 01.01.2010р. буде становити:

171,9*2=343,8грн.

Прожитковий мінімум з 01.01.2010р. - 695 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.01.2010р. по 01.04.2010р. повинен становити: 695*30%=208,5грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.01.2010р. по 01.03.2010р. буде становити: 208,5*3=625,5 грн.

Прожитковий мінімум з 01.04.2010р. - 706 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.04.2010р. по 01.07.2010р. буде становити:

706*30%=211,8гри.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.04.2010р. по 01.07.2010р. буде становити:

211,8*3=635,4грн.

Прожитковий мінімум з 01.07.2010р. - 709 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.07.2010р. повинен становити:

709*30%=212,7грн.

Різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії з 01.07.2010р. по 01.10.2010р. буде становити:

212,7*3=638,1грн.

Прожитковий мінімум з 01.10.2010р. - 723 грн.

Таким чином розмір моєї додаткової пенсії з 01.10.2010р. повинен становити:

723*30%=216,9грн.

Різниця недотриманої суми з 01.10.2010р. по даний час буде становити:

216,9грн.

Загальна різниця недовиплаченої суми додаткової пенсії за період з червня 2008р. по даний час буде становити:

144,3+144,6+433,8+149,4+1792,8+343,8+625,5+635,4+638,1+216,9=5124,6грн

У своїй відповіді суб'єкт владних повноважень керується Законом України №796-12 від 28.12.2007р. із змінами внесеними 28.12.07р.

3 такими доводами не можна погодитись, оскільки зміни внесені Законом України №107 від 20.12.07р. у вищесказаний Закон, визнані Конституційним Судом України №10рпвід 22.05.08р. неконституційними і підлягають виконанню без обговорення та оскарження. Однак УПФ у Путильському районі не взяло до уваги та не виконало рішення Конституційного Суду. Слід зауважити, що порядок обчислення додаткової пенсії учасникам ліквідації на ЧАЕС 2-ї категорії проводиться згідно ст. 51 Закону України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

Суб'єкт владних повноважень, навмисно замовчує про те, що КМУ згідно ст. ст. 113, 117 Конституції України повинен керуватися у відповідності до спеціального Закону України „Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської аварії на ЧАЕС" (далі закон №796-12).

Суб'єкт владних повноважень посилається у своїй відповіді на постанову КМУ №654 від 16.07.2008р.

З такими доводами не можна погодитись, оскільки Законодавством України Кабінетом Міністрів не надано повноважень по встановленню розміру мінімальних пенсій за віком або по встановленню в абсолютних цифрах розмірів соціальних виплат, які у відповідності до діючого Законодавства визначаються в залежності від розміру мінімальних пенсій за віком.

Встановлюючи певний розмір розрахунку пенсій, КМУ вийшов за межі своїх повноважень. Згідно теорії адміністративного права, використовуючого в судовій практиці Європейського Суду, акти, які приймаються тим або іншим органом виходячи за рамки його компетенцій, не можуть мати юридичної сили.

Закон України „Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії"" -№2017 від 05.10.2000р., ст. 2, ст. 17 - визначає: що мінімальний розмір пенсії за віком і мінімальний розмір заробітної плати віднесені до основних соціальних гарантій і не можуть бути нижчими прожиткового мінімуму. Закон України „Про прожитковий мінімум" №966-XIV від 15.07.1999р. ст. 2 визначає, що прожитковий мінімум встановлюється для:

- встановлення розмірів мінімальної заробітної плати та мінімальної пенсій за віком;

- формування Державного бюджету.

Таким чином прожитковий мінімум, згідно правових основ його встановлення використовується для визначення мінімальної пенсії за віком. Отож розмір додаткової пенсії на даний час повинен становити: 216,9 грн. Рішенням Конституційного Суду України №10рп від 22.05.2008р., визнано неконституційними положення статей Закону України „Про державний бюджетна 2008 рік" та зміни внесені до інших законів, які суперечать Законам та Конституції, та не відповідають конституційним положенням про гарантування права на соціальний захист, складовою частиною якої є пенсійне забезпечення за рахунок державних коштів, ст. ст. 8, 19, 22, 46, 92 Конституції України і які є обов'язковими до виконання без обговорення та оскарження.

Згідно Закону України „Про пенсійне забезпечення" ст. 87 ч. 2: пенсія не виплачена по вині органу, який її виплачує терміну давності немає.

Згідно ст. ст. 13 Закону України „Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку": громадяни, здоров'я та майну яких завдану шкоди, зумовленої негативним впливом іонізуючого випромінювання під час використання ядерної енергії, мають право на відшкодування її в повному обсязі.

Ст. 76 Закону України „Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку": право на подання позову про відшкодування ядерної шкоди, заподіяної життю і здоров'ю особи не обмежується строком давності.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 50, 54, 67, 71 Закону України №796-12, ст. ст. 8, 19, 22, 46, 92 Конституції України, ст. ст. 2, 6, 17 Закону України „Про державні соціальні гарантії"", ст. 2 Закону України „Про прожитковий мінімум", ст. ст. 13, 74, 76 Закону України „Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку", ст. 87 Закону України „Про пенсійне забезпечення", ст. ст. 6, 18, 104-106, 267 КАС України, -

прошу:

1. Визнати дії управління Пенсійного фонду України у Путильському районі по нарахуванню пенсії - неправомірними.

2. Зобов'язати УПФ у Путильському районі зробити перерахунок та виплачувати призначену мені додаткову пенсію згідно ст. ст. 51, 67, ч. 3, 71 Закону України „Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" у розмірі 30% від мінімальної пенсії згідно ч. 1 ст. 28 Закону України „Про державне соціальне страхування" на рівні прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність затверджую чого щорічно Законом України „Про державний бюджет України на відповідний рік", з 01.06.2008р.

3. Застосувати при вирішенні справи норми ст. ст. З, 8, 16, 17, 19, 22, 92 Конституції України як норми прямої дії та рішення Європейського Суду по правим людини „Качко проти України" 08.11.05р. ( п. п. 22, 23, 27) як джерело права, та врахувати при вирішенні справи висновки, що є в рішенні Конституційного Суду України №10рп від 22.05.2008р., Закону України „Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії"1', ст. 1 п. 2, ст. 2 п. 1, 2, 4, ст. 6 п. 1, ст. 16, 17. на основі п. 18 (ст. 4) декрету КМУ від 21.04.93р. „Про держмито" просимо звільнити від його сплати.

4. Прийняти окрему ухвалу про взяття на контроль виконання рішення суду.

Додаток:

Заява - 2 шт.

Копія посвідчення - 2 шт.

Копія відповіді УПФ - 2 шт.

02.11.2010р.                                                                         ТонієвичІ.Ю.

Запись была опубликована: glavred(ом) Четверг, 11 ноября 2010 г. в 5:20
и размещена в разделе Судові справи.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта