?> На виконання доручення Міністра внутрішніх справ України… | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
17.12.2011, рубрика "Новини"

На виконання доручення Міністра внутрішніх справ України...

Запись была опубликована: glavred(ом) Суббота, 17 декабря 2011 г. в 16:00
и размещена в разделе Новини.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

На сообщение "На виконання доручення Міністра внутрішніх справ України…" 2 комментария

  1. Дочь инв 1гр сказал(а):

    Харьковские Чернобыльцы были самой активной , массовой и сплоченной частью Украине по отстаиванию законных прав чернобыльцев по ЗУ 796-12. Неужели уже все в прошедшем времени? И Власть запугала и раздавила руководство чернобыльской организации? ( В отличии от того, что Андрееву везде зеленый свет власть дает)…
    Харьковчане, не сдавайтесь, не бойтесь….мы -с вами! Киевлянка

  2. Віктор сказал(а):

    Харьковские же так не воровали.

    УКРАЇНА
    ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УКРАЇНИ
    04070, м. Київ, вул. П. Сагайдачного 4, тел. 417-82-22, факс. 417-80-78

    24,05.03 04-13/145
    На №

    Щодо результатів перевірок
    ВГО „Союз Чорнобиль України”

    Вельмишановний Вікторе Андрійовичу!

    На виконання Вашого доручення щодо розгляду звернення депутата України Г.О Омельченка на лист голови Всеукраїнської Чорнобильської народної партії Ісаєва Н.В., про розбазарювання бюджетних коштів Всесоюзною Громадською організацією «Союз Чорнобиль України» Голов КРУ України доповідає:
    Протягом 2000 – 2004 років у ВГО „Союз Чорнобиль України” ГоловКРУ проведено три перевірки, в ході яких дійсно виявлено грубі порушення при використанні бюджетних коштів.
    Зокрема, ще у 2000 році ГоловКРУ встановило, що керівниками Союзу було направлено шести комерційним структурам авансом загалом 146,1 тис. грн. на лікування 24 осіб, потерпілих від Чорнобильської катастрофи. Як виявилося, потерпілі за такою допомогою, до Союзу не зверталися, в цих структурах не лікувалися. Документація щодо цих коштів була сфальсифікована. Крім того, вказані комерційні структури не мали ліцензії медичну практику, їх діяльність тривала декілька місяців і вони буї ліквідовані, За цими матеріалами, які Голов КРУ передало до СБУ, остання порушила кримінальну справу за фактом, а в подальшому на підставі цих матеріалів справу було порушено Головним Управлінням МВС в м. Києві від 03.11.04 № 12/2-10052 за обвинуваченням президента ВГО „Союз Чорнобиль України” Андреева Ю.Б. по ст. 191 ч. 5 КК України. Розслідування по справі триває дотепер.

    Перевіркою у 2004 році встановлено, що із загальної суми, що за 20 серпень 2004 року надійшла на казначейські рахунки, Союзом спрямоване для надання потерпілим адресної медичної допомоги та “допомоги” спеціальним лікувальним установам 1,6 млн. (75,4 ‘% загальних асигнувань), в використанні яких керівники Союзу не дотримувалися норм чинного законодавства України, як це передбачено Статутом, укладеному з МНС та Кабінетом Міністрів України, а також регламентними документами, виданими самим Союзом.
    Так, без документального підтвердження причинного зв’язку захворювань з наслідками Чорнобильської катастрофи проведені відповідні видатки на загальну суму 670 тис. гривень.
    Слід вказати, що Союз в основному обкрав для надання медичко і допомоги не державні та комунальні медичні установи, а комерційні, хоча є документальні підтвердження, що перші пропонували надання такої самої медичної допомоги безоплатно. Зокрема, за вказаний час медичні послуги на суму близько 600 тис. грн. нібито надавалися МПП „Істина”. По-перше надання відповідної і медичної допомоги дітям пропонував безкоштовно Інститут акушерства і гінекології, але цю пропозицію Союз відхилив. По-друге в ході перевірки з’ясовано, що МПП „Істина” надавала медичні послуги за високими цінами (наприклад обстеження УЗІ – від 300 до 400 грн. за одну процедуру), при цьому а МПП „Істина” не дотримувалися вимоги законодавства щодо ведення медичної документації стосовно осіб, що лікувалися за направленнями Союзу за рахунок бюджетних коштів, у зв’язку з чим повне документальне підтвердження надання цих послуг відсутнє.
    Ігноруючи те, що законодавством передбачено проведення безоплатного щорічного медичного обстеження (диспансеризації) всіх осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у спеціалізованих центрах, Союзом укладено у 2003 та 2004 роках договори та переховано 37,6 тис. грн. ТОВ „Адоніс-О” (неспеціалізованому медичному закладу) на обстеження окремих осіб, що постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС, за відсутності відмови спеціалізованих центрів щодо безоплатного надання їм такої допомоги. При цьому ТОВ „Адоніс-О”, як встановила зустрічна перевірка, в акті виконаних робіт приписало послуги з обстеження на: суму 6,6 тис. грн., які ним не надавалися.

    За рахунок бюджетних коштів Союз надав так звану „гуманітарну допомогу” на суму 63 тис. грн. медичним закладам. Перевіркою виявлено, що фактично для цієї мети Союз отримав адресну (для відповідних лікувальних установ) гуманітарну допомогу з Німеччини у вигляді валюти, яка залишилася на його рахунку.

    Перевіркою встановлено підробку документів. Зокрема, помічником президента Союзу представлено документ про передачу постраждалій громадянці лікарського засобу “Інтрон” вартістю 2 тис. грн. Проте зазначена громадянка дала пояснення, що вона не отримувала цих медикаментів та й не могла їх отримати, оскільки зустрічною перевіркою у постачальника ТОВ „Адоніс-О” з’ясувалося, що данні препарати не відвантажувалися Союзу, а були відвантажені інші препарати, які по обліку Союзу не оприбутковано.
    г
    Матеріали останньої перевірки також передано в установленому законодавством порядку до правоохоронних органів і приєднано до матеріалу за порушеною кримінальної справою.
    Водночас інформуємо, ідо про результати вказаних перевірок інформація надсилалися МКС та Мінпраці з пропозиціями щодо забезпечення усунення виявлених порушень. У 2002 році перед МНС порушувалося питання щодо забезпечення доцільності подальшого фінансування цієї громадської організації зважаючи на виявлені грубі порушення законодавства та зловживання з боку її керівників. Проте, цю пропозицію не підтримано.
    З огляду на зазначене вважаємо за доцільне надати доручення МВС щодо прискорення слідства за кримінальною справою, порушеною за матеріалами ГоловКРУ. а також Мінфіну – щодо доцільності подальшого виділення бюджетних коштів ВГО „Союз Чорнобиль України”.
    Відповідь народному депутату України Г. О. Омельченку надіслано.Доповідається на виконання доручення.

    З повагою
    Голова М. Д. Сивульський

    Стаття 191. Привласнення, розтрата майна або заволодіння
    ним шляхом зловживання службовим становищем

    1. Привласнення чи розтрата чужого майна, яке було ввірене
    особі чи перебувало в її віданні, –

    карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів
    доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років,
    або обмеженням волі на строк до чотирьох років, або позбавленням
    волі на строк до чотирьох років, з позбавленням права обіймати
    певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох
    років або без такого.

    2. Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом
    зловживання службовою особою своїм службовим становищем –

    карається обмеженням волі на строк до п’яти років або
    позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права
    обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до
    трьох років.

    3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті,
    вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, –

    караються обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років
    або позбавленням волі на строк від трьох до восьми років, з
    позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною
    діяльністю на строк до трьох років.

    4. Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї
    статті, якщо вони вчинені у великих розмірах, –

    караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми
    років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися
    певною діяльністю на строк до трьох років.

    5. Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або
    четвертою цієї статті, якщо вони вчинені в особливо великих
    розмірах або організованою групою, –

    караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти
    років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися
    певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта