?> Новини Чорнобильської АЕС | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
18.04.2013, рубрика "Новини"

Новини Чорнобильської АЕС

Державна інспекція ядерного регулювання погодила технічне рішення про усунення дефектів металоконструкцій нової вентиляційної труби (НВТ) ІІ-ої черги ДСП ЧАЕС. Державна інспекція ядерного регулювання погодила технічне рішення про усунення дефектів металоконструкцій нової вентиляційної труби (НВТ) ІІ-ої черги ДСП ЧАЕС.

До технічного рішення додається план заходів щодо усунення дефектів, згідно з яким протягом 30 календарних днів після узгодження проектувальником (консорціум КСК у складі Київського інституту «Енергопроект», науково-дослідного інституту будівельних конструкцій і Інституту проблем безпеки АЕС) із залученням номінованого субпідрядника - інституту ім.Є.О.Патона повинна бути розроблена робоча документація по компенсуючим заходам, що підвищують надійність НВТ та по усуненню дефектів металоконструкцій башти НВТ. Паралельно буде розроблятися технологія проведення зварювальних робіт. Після розгляду робочої документації Замовником і проведення експертизи в ДП «Укрдержбудекспертиза» будуть розроблені і розглянуті ГІЯРУ проекти виробництва робіт, згідно з якими будуть проведені фізичні роботи з усунення дефектів.

Заходи з проектування, узгодження та виконання розраховані на п'ять місяців. Фінансуватимуться роботи за рахунок Чорнобильського Фонду «Укриття».

Для довідки.

Будівельно-монтажні роботи по монтажу металоконструкцій НВТ були виконані в рамках відповідного контракту в рамках Плану здійснення заходів на ОУ (SIP) у березні 2012 року.

11 липня 2012 під час чергового огляду стану металоконструкцій НВТ персоналом авторського нагляду були виявлені дефекти зварних з'єднань в фасонках башти НВТ на відм. 100,00. 107,56 і 114,76 у вигляді «волосяних» тріщин уздовж зварних швів, що з'єднують фасонки товщиною 12 мм і трубу діаметром 325 мм. Розвиток тріщин спостерігався в напрямку зверху вниз. Дані зварні з'єднання були виконані на заводі-виготовлювачі (м.Харків).

Для визначення причин виникнення дефектів металоконструкцій НВТ і вироблення першочергових заходів по їх усуненню ДСП ЧАЕС був розроблений План-Графік робіт з проведення обстеження технічного стану НВТ, дослідження причин виникнення дефектів і заходів з їх ремонту», який був направлений до ГІЯРУ 13.09.2012. Автором проекту НВТ консорціумом КСК проведені додаткові дослідження і розроблений звіт «Аналіз причин утворення тріщин в конструкціях НВТ і рекомендації щодо подальших дій». На підставі цих документів було розроблено технічне рішення про усунення дефектів металоконструкцій нової вентиляційної труби.

Запись была опубликована: glavred(ом) Четверг, 18 апреля 2013 г. в 19:41
и размещена в разделе Новини.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта