POST CHERNOBYL – Fiat lux! Да будет свет! Хай буде світло!

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.

Про факти грубих порушень верховенства права посадовими особами Міністерства соціальної політики України та Пенсійного фонду України

Генеральному прокурору України

Пшонці Віктору Павловичу

Про факти грубих порушень верховенства права посадовими

особами Міністерства соціальної політики України та Пенсійного фонду України

Питання, з якого ми вирішили звернутись до Вас ОСОБИСТО, має надзвичайно важливе державне значення, пов’язане з незаконними нарахуваннями та виплатою бюджетних коштів за прямої підтримки і особистої участі високопосадовців Міністерства праці та соціальної політики, яка розпочата з 2006 року та продовжується по нинішній час.

У зв’язку з чим виникає дестабілізація в суспільстві, що супроводжується масовими протестними акціями та неприпустимою дискредитацією ліквідаторів, які врятували від чорнобильського катаклізму не лише Україну, але й Європу.

27 грудня 2005 року було прийнято Постанову КМУ від №1293. На підставі цієї постанови Пенсійний фонд України приймав рішення по переведенню громадян 1-й категорії потерпілих від Чорнобильської катастрофи з пенсії за віком на пенсію відповідно до ст.54 Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі Закон №796-ХІІ). Але такі дії Міністерства соціальної політики та ПФУ суперечать частині третій статті 54 Закону №796-ХІІ оскільки “...Обчислення і призначення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи із заробітку за межами зони відчуження провадиться на загальних підставах відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування".

Вказана постанова зумовила прийняття помилкових судових рішень з призначення, перерахунку та виплаті пенсій у розмірі 6-8-10 мінімальних пенсій за віком для 1-ї категорії потерпілих від катастрофи на Чорнобильській АЕС, яких визнано інвалідами. Зазначена категорія не була учасниками ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, не працювала та не отримувала заробітну плату у зоні відчуження із застосуванням частини четвертої статті 54 Закону 796-ХІІ .

Також постановою від 27 грудня 2005 року №1293 “Про збільшення розмірів пенсії деяким категоріям громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” було спровоковано прийняття судових рішень з одночасним застосуванням частини четвертої статті 54 Закону 796-ХІІ та вищевказаної постанови зі збільшенням розмірів пенсій у 2,5 и 3,5 рази, де явно проглядається корупційна складова у діях посадових осіб.

Високопосадовцями Міністерства праці та соціальної політики України та Пенсійного фонду України протягом тривалого часу не оскаржені та не оскаржуються в вищих судових інстанціях судові рішення з вищезазначених обставин. У зв’язку з чим здійснювались протизаконні виплати до листопада 2011 року та продовжуються нарахування з Державного бюджету по нинішній час.

26 липня 2012 року на Першому Всеукраїнському з’їзді учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС ці факти було обговорено та прийнято відповідні резолюцію і пропозиції та направлені до Уряду України.

Не отримавши жодних відповідей щодо документів, прийнятих з’їздом, Всеукраїнською Радою учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС було додатково надіслано пропозиції на ім’я прем’єр-міністра України Азарова М.Я. та віце-прем’єр-міністра України Тігіпка С.Л. (копії додаються)

Виходячи з вище викладеного:

Високопосадовці Міністерства праці та соціальної політики, протягом тривалого часу, свідомо, а швидше за все з корисливих мотивів, використовуючи службове положення та всупереч ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи», ігноруючи не лише чинне законодавство, але й звернення чорнобильських громадських організацій, залишають в силі нарахування пенсій із державного бюджету інвалідам чорнобиля, які не є ліквідаторами та їх пенсії мають бути нараховані з коштів пенсійного Фонду України. В цей же час, через відсутність коштів у Державному бюджеті, всупереч вищеназваної ст. 54, - інвалідам-ліквідаторам катастрофи на ЧАЕС, зупинено виплату пенсій із державного бюджету, із розрахунку 6, 8, 10 мінімальних пенсій за віком, в залежності від групи інвалідності.

У зв’язку з викладеним просимо Генеральну прокуратуру України здійснити перевірку та надати правову оцінку діям високопосадовцям Міністерства соціальної політики та Пенсійного фонду України та надати нам відповіді на наступні питання:

1. З яких коштів і яким чином профінансовано судові рішення з перерахунку та виплат пенсій потерпілим та евакуйованим із 30 кілометрової зони ЧАЕС 1-ї категорії, які не є ліквідаторами, із розрахунку 10, 8, 6 мінімальних пенсій за віком, якщо їх пенсії мають фінансуватися не з Державного бюджету, а з ПФУ?

2. На яких підставах ПФУ переводив громадян 1-й категорії потерпілих від Чорнобильської катастрофи з пенсії за віком на пенсію відповідно до частини четвертої ст.54 Закону Закону 796-ХІІ, коли частина третя статті 54 зазначеного закону ніколи не зупинялась і не відмінялась.

3. З 01 січня 2012 року постановою КМУ №1210 від 23 листопада 2011 року “Про підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” скасована постанова КМУ від 27 грудня 2005 року №1293 “Про збільшення розмірів пенсії деяким категоріям громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”. Чому ПФУ не здійснено переведення громадян 1-й категорії потерпілих від Чорнобильської катастрофи з пенсії відповідно до частини четвертої ст.54 Закону Закону 796-ХІІ на пенсію за віком?

4. Чому Пенсійний фонд України виявляв і виявляє бездіяльність щодо касаційного оскарження неправомірних рішень судів першої та апеляційної інстанції?

Міністерством соціальної політики України так і не надано відповідей на питання, які можуть бути перевірені генеральною прокуратурою України з наданням правової оцінки, прийняттям рішення по конкретним посадовим особам, які з корисливих мотивів чи за халатної бездіяльності, допускають розграбування коштів Державного бюджету, з одночасною не виплатою пенсій інвалідам-ліквідаторам ЧАЕС.

Сподіваємось, що Генеральною прокуратурою України, буде внесено припис Міністерству соціальної політики України та Пенсійному Фонду України, яким зобов’язати, поновлення виплат пенсій інвалідам-ліквідаторам, захворювання яких пов’язані з ліквідацією катастрофи на ЧАЕС, у повній відповідності із вимогами ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи», із розрахунку 6, 8, 10 мінімальних пенсій за віком, відповідно до групи інвалідності.

Додаток: Копії звернень до Кабінету Міністрів та Міністерства соціальної політики України, - до відома.

Всеукраїнська Рада учасників ЛНА на ЧАЕС

Запись была опубликована: glavred(ом) Суббота, 11 августа 2012 г. в 0:10
и размещена в разделе Всеукраїнська Рада учасників ЛНА на ЧАЕС, Соціальне партнерство.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

На сообщение "Новини Всеукраїнської Ради учасників ЛНА на ЧАЕС" 2 комментария

  1. ddns сказал(а):

    Верно, этот вопрос давно назрел…!

  2. Виктор сказал(а):

    Всё верно, есть переселенцы, а есть ликвидаторы, и примазываться одним под льготы других как то не солидно.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта