?> Перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
17.02.2012, рубрика "Наше право, Судові справи"

Перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами

Сайт «Я ЧОРНОБИЛЕЦЬ», 16.02.12

Справа № 8-а/109/12 .

У Х В А Л А

про повернення заяви

14.02.2012 року. Суддя Устинівського районного суду Кіровоградської області Годованець Іван Алімович ознайомившись з матеріалами заяви управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі Кіровоградської області про перегляд за нововиявленими обставинами судового рішення по адміністративній справі,-

В С Т А Н О В И В:

Управлінням Пенсійного фонду України в Устинівському районі подано до суду заяву про перегляд за нововиявленими обставинами судового рішення по адміністративній справі № 2-108/ 2010р. від 18 травня 2010 року за позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі про визнання протиправною бездіяльність суб'єкта владних повноважень та зобов'язати відповідача вчинити певні дії

Заява обґрунтовується тим, що 19 червня 2011 року набув чинності Закон України від 14.06.2011 року № 3491-VI «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік», яким передбачено, зокрема, що у 2011 році положення статей 39, 50, 21, 52, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»застосовуються у порядку та розмірах., встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи із наявного фінансового ресурсу бюджету Пенсійного фонду України на 2011 рік. На виконання вимог вищезазначеного Закону, Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 06.07.2011 р. № 745 «Про встановлення деяких розмірів виплат, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету», яка набрала чинності 23.07.2011р. За прийнятим 26.12.2011р. рішенням Конституційного Суду України № 20-рп/2011р. у справі за конституційним поданням щодо відповідності Конституції України (конституційності) пункту 4 розділу VII «Прикінцеві положення»Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік», вищезазначені норми визнані такими, що відповідають Конституції України (є конституційними). Враховуючи вищенаведене, з огляду на зміст резолютивної частин рішення Конституційного Суду України від 26.12.2011 р. № 20-рп/2011 р., заявник вважає, що підстави для застосування судами статей 39, 50, 51, 52, 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», при вирішенні справ за адміністративними позовами про перерахунок пенсій відповідно до наведених норм зазначених Законів, відсутні. Виходячи із змісту п. 7 ст. 9 КАС України, у разі відсутності закону, що регулює: відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Таким чином, заявник вважає, що, на підставі прийнятого 26.12.2011 р. рішення Конституційного Суду України № 20-рп/2011р. виникає юридично обґрунтоване твердження, що при вирішенні справ за адміністративними позовами чорнобильців та дітей війни суди повинні були застосувати постанови Кабінету Міністрів України, які на час виникнення спірних правовідносин встановлювали розміри пенсійних виплат зазначеним категоріям громадян.

Ознайомившись із заявою про перегляд за нововиявленими обставинами судового рішення по адміністративній справі, вважаю, що заява підлягає поверненню заявнику з наступних підстав..

Пунктами 1, 5 ч. 2 ст. 245 КАС України встановлено, що підставами для перегляду судового рішення за нововиявленими обставинами є: істотні для справи обставини, що не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи; встановлення Конституційним Судом України неконституційності закону, іншого правового акта чи їх окремого положення, застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконано.

Статтею 248 КАС України передбачено вимоги до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами.

Відповідно до п.п.2, 5,6 ст. 248 КАС України у заяві не зазначено: адресу електронної пошти, якщо така є; обґрунтування з посиланням на докази, що підтверджують наявність нововиявлених обставин (на виконання п.5 ч.2 ст.245 КАС України зазначити закон, інший правовий акт чи їх окреме положення, застосоване судом при вирішенні справи, неконституційність яких встановлена Конституційним Судом України згідно рішення від 26 грудня 2011 р. № 20-рп/2011р., та дані щодо виконання судового рішення); перелік документів та інших матеріалів, які додаються (ч.1 ст. 245 КАС України - постанова суду, що набрала законної сили, може бути переглянута у зв’язку з нововиявленими обставинами)..

Заявником, у відповідності до вимог п.п. 4, 5 ч. 2 ст. 248 КАС України у заяві не зазначено нововиявлені обставини, які могли вплинути на судове рішення, але не були відомі та не могли бути відомі суду та особі, яка звертається із заявою, під час вирішення справи, також заяву не обґрунтовано доказами, що підтверджують наявність нововиявлених обставин, та зміст вимог особи, яка подає заяву, до суду. Відповідно до ст.247 КАС України, у заяві не зазначено, коли особа, яка звертається до суду, дізналася або могла дізнатися про нововиявлені обставини.

Всупереч вимогам ч.3 ст.248 КАС України до заяви також не додано оформлений належним чином документ про повноваження ОСОБА_2 як начальника управління, який підписав заяву.

Частиною 7 ст. 56 КАС України встановлено, що законним представником органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом.

Частиною 3 ст. 250 КАС України встановлено, що до заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 248 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Суддя, встановивши, що заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами подано без додержання вимог, встановлених ст.248 КАС України, в порядку ч.1 ст.108 КАС України, постановив ухвалу про залишення заяви без руху, у якій зазначено недоліки заяви, спосіб їх усунення і встановлено строк, достатній для усунення недоліків. Копію ухвали про залишення заяви без руху невідкладно надіслано особі , що звернулася із заявою до суду, якою у встановлений строк зазначені в ухвалі недоліки не усунуто.

Пунктом 1 ч.3 ст. 108 КАС України встановлено, що позовна заява повертається позивачеві, якщо: позивач не усунув недоліки позовної заяви, яку залишено без руху.

Керуючись п.1 ч.3 ст. 108, ч. 3 ст. 250 КАС України, суддя, -

У Х В А Л И В:

Заяву управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі Кіровоградської області про перегляд за нововиявленими обставинами судового рішення по адміністративній справі № 2-108/2010 року від 18 травня 2010 року за позовом ОСОБА_1 до управління Пенсійного фонду України в Устинівському районі про визнання протиправною бездіяльність суб'єкта владних повноважень та зобов'язати відповідача вчинити певні дії - повернути управлінню Пенсійного фонду України в Устинівському районі Кіровоградської області.

Апеляційна скарга на ухвалу суду може бути подана до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Устинівський районний суд протягом п’яти днів з дня отримання копії цієї ухвали.

Суддя Устинівського

районного суду: Годованець Іван Алімович

Запись была опубликована: glavred(ом) Пятница, 17 февраля 2012 г. в 11:09
и размещена в разделе Наше право, Судові справи.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

На сообщение "Перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами" Один комментарий

  1. Віктор сказал(а):

    Молодец СУДЬЯ, если в Украине ещё остались судьи, то не всё потеряно.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта