?> Стан виконання чорнобильського законодавства органами влади визнати незадовільним! | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.

Стан виконання чорнобильського законодавства органами влади визнати незадовільним!

Саме така оцінка Уряду була дана делегатами Конференції Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86»

23 жовтня 2010 року Всеукраїнська спілка «Чорнобиль-86» провела всеукраїнську конференцію із організаційних питань та обговорення стану виконання чорнобильського законодавства, його фінансування.

По-перше, були обговорені організаційні питання. Конференцією були обговоренні питання структурного управління регіональними осередками Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86». Вирішено роботу вести через профільні комітети по напрямкам роботи.

Створені такі профільні комітети:

- Організаційний комітет – це фактично виконавчий комітет по роботі із членами Спілки (прийом, облік, картотека) та робота з регіональними структурами Спілки (створення, облік, керівництво, контроль);

- Комітет по законодавству та судових справ – моніторинг чорнобильського законодавства, розробка проектів законодавчих ініціатив, допомога членам Спілки у веденні судових справ в Україні та Міжнародних судах, моніторинг судових справ;

- Комітет з гуманітарних питань – пошук і співпраця з гуманітарними і благодійними фондами і організаціями зокрема закордонними. Залучення державних благодійних проектів для Спілки;

- Комітет з підтримки творчих ініціатив - організація роботи з соціально-психологічними центрами, створеними за міжнародними та державними програмами, створення власних центрів соціально-психологічної та творчої реабілітації, підтримка літературної и народної творчості, підтримка художників, письменників і поетів шляхом організації виставок, творчих вечорів або клубів;

- Комітет по роботі зі ЗМІ – залучення радіо, телебачення, газет, інтернет-видань до проблем чорнобильців зокрема до ініціатив або акцій Спілки;

- Комітет по роботі з ліквідаторами-військовослужбовцями – допомога ліквідаторам-військовослужбовцям залучених до ЛНА на ЧАЕС силовими структурами: МО, Цивільна оборона, МВС та ін.;

- Комітет з питань евакуйованих із Чорнобильської зони відчуження - моніторинг стану виконання Чорнобильського законодавства по відношенню до евакуйованих, вивчення проблем, створення реєстру евакуйованих;

- Комітет з питань дітей Чорнобиля - моніторинг стану виконання законодавства по відношенню дітей Чорнобиля, співпраця з місцевими організаціями «Дітей Чорнобиля», організація роботи з дітьми Чорнобиля.

Були обрані голови профільних комітетів, які за рішенням Конференції були обрані членами Центральної Ради Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86». Членами  Центральної Ради були обрані:

Колядін АФ  голова Спілки;

Карпенко Л.М.  голова оргкомітету;

Атаманчук В.І.  голова законодавчого комітету;

Решетник В.І. –  голова гуманітарного комітету;

Шанаєв Ж.І.  голова комітету соціально-психологічної та творчої реабілітації;

Бреус О.О.  голова комітету по роботі зі ЗМІ;

Гудов В.А.  голова комітету військовослужбовців;

Дученко В.В. – голова Комітету по роботі з евакуйованими;

Черевко А.А.  голова Комітету по роботі з дітьми Чорнобиля.

Були обрані заступники Голови Спілки. Першим заступником Голови обрано Карпенка Л.М., заступниками Голови Спілки обрано Атаманчука В.І., Гудова В.А., Черевка А.А.

До Координаційної Ради були обрані голови профільних комітетів, які одночасно були обрані членами Центральної Ради, також до Координаційної Ради були обрані голови обласних місцевих осередків, та Київського міського осередку. Також до Координаційної Ради були обрані голови громадських організацій, які увійшли до складу Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86» на правах колективного члена.

На цім питанні організаційні питання порядку денного були вичерпані. Але попереду було обговорення стану виконання чорнобильського законодавства органами влади, стан судових справ чорнобильців проти органів влади, обговорення тенденцій та прийняття методів і способів впливу на владу.

Обговорення було дуже емоційним, пропонувалось багато пропозицій. До цього були запропоновані питання 25 річниці Чорнобильської катастрофи, відбулося обговорення Указу Президента з питань 25-ї річниці Чорнобильської катастрофи.

Вирішено: Резолюція та Пропозиції Всеукраїнської конференції спілки негайно відправити Президенту України та голові Верховної Ради України. Керівництву Спілки «Чорнобиль-86» негайно налагодити співпрацю зі всіма міністерствами, які опікуються чорнобильськими питаннями.

Було прийняте рішення про надання пропозицій щодо виконання державними органами закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (№ 796-ХІІ, остання редакція від 05.10.2006 р.). Також були прийняти пропозиції щодо підготовки до 25 річниці Чорнобильської катастрофи. Конференцією були надані повноваження Центральній Раді Спілки підготовити прийняті документі та надіслати до відповідних державних органів.

Прес-центр Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86»

Запись была опубликована: glavred(ом) Вторник, 9 ноября 2010 г. в 22:17
и размещена в разделе Новини Спілки "Чорнобиль-86".
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

На сообщение "Стан виконання чорнобильського законодавства органами влади визнати незадовільним!" 11 комментариев

  1. Валентина Юрьевна сказал(а):

    Добрий день! У Вас дуже серйозна Спілка (наконец-то), якщо Спілка Всеукраїнська, то мабуть є і в Харкові, а де? І, будь ласка, таке виникло питання: а якщо я ліквідатор 1986 року від цивільної організації (не військовослужбовець), то який це профільний комітет?

  2. glavred сказал(а):

    Якою буде Спілка “Чорнобиль-86″ покаже час.
    Але дійсно наміри серйозні.
    Зараз, не помилюсь, нікого із чорнобильців не задоволняє стан виконання Чорнобильського законодавства, нікого із ліквідаторів не задовольняє відношення до них з боку Держави, або точніше Державних установ.
    Щодо профільних комітетів – це струтура (або спосіб) управління регіональними структурами, і в той же час, можливість залучення активних членів Спілки до громадської роботи у Спілці по напрямкам роботи.
    На Харківщині ми будемо створювати обласний і міський осередки Спілки “Чорнобиль-86″. Нам дійсно потрібні активні чорнобильці, які мають порядність і авторитет серед чорнобильців, які знають чорнобильське законодавство, стан його виконання и, головне, мають бажання допогти своїм побратимам-чорнобильцям. Ясна річ, ми повинні співпрацювати з іншими чорнобильськими організаціями, але не шляху зради інтересів ліквідаторів.
    Роботи багато і ми запрошуємо всіх, хто бажає співпрацювати з нами…
    Анатолій Колядін

  3. Валентина Юрьевна сказал(а):

     Закон №796-12 еще никогда не исполнялся даже на 50%, а только 15-20 % в лучшие годы, но он вполне устраивает чернобыльцев.  В Верховной Раде, в министерстве труда и социальной политики, особенно последнее время, возникают как грибы какие-то законопроекты, которые якобы должны улучшить жизнь чернобыльцев, но на деле это антиконституционные, антисоциальные, которые преступным путём протягиваются. Приходится постоянно отслеживать, чтобы успеть вовремя приостановить. Но, понятно, что один в поле не воин. Надо объединяться, иначе заберут последнее. Ваш Союз, я думаю, как раз то, что не хватает Чернобыльцам. А что стоит только решение Конституционного суда в сентябре 2010 года в рассмотрении дел.?  В судах зависли не одна тысяча дел Чернобыльцев. Вот здесь и надо было подсуетится депутатам и принять Законопроект №7148 (был ещё 7134 и 7134-1), который висит с 20 сентября. Но воз и ныне там, всё переносится, а тут уже и 1 января наступит, только что оно нам принесёт? Мне, кажется, что они ещё что-то приготовят нам к 25-летию «подарок». Прочитала, что в Украине самые высокие пенсии в мире у 16% населения(понятно, что мы сюда не попадаем)и они забирают 70 % из пенсионного фонда. Макимальная пенсия превышает минимальную в 172 раза!!!!! Так вот над чем и с какой категорией населения надо работать!

  4. вера сказал(а):

    Молодцы ребята!!!!!!!! пора просыпаться…..я с Вами!

  5. glavred сказал(а):

    Закон №796-12, действительно, нужно защищать и ни в коем случае его не менять.
    А вот прочитать его правильно и заставить власть выполнять его – это наша основная задача.

  6. Валентина Юрьевна сказал(а):

    Анатолий Фёдорович, добрый вечер! Вы видели какой ответ дали?
    МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
    Про розробку законопроекту
    Міністерство праці та соціальної політики розглянуло звернення Горлівської міської організації інвалідів „Союз Чорнобиль України”, яке надійшло з Комітет Верховної Ради України з питань екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, стосовно проекту Закону України ,,Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі-Закон) щодо розміру пенсійних, компенсаційних виплат, доплат і допомог” повідомляється.
    Відповідно до Законів України “Про державний бюджет України” (ст. 101 у 2007 році, ст. 73 у 2008 році, ст. 71 у 2009 році та ст. 70 у 2010 році) Кабінету Міністр України надано право встановлювати розміри соціальних виплат, які відповідно до законодавства визначаються залежно від розміру мінімальної заробітної плати, в абсолютних сумах у межах асигнувань, передбачених за відповідними бюджетними програмами. Рішенням Конституційного Суду України від 22 травня 2008 № 10-рп/2008 цю норму не визнано неконституційною.
    Окремими  статтями  Закону компенсаційні  виплати, доплати     та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, встановлено у розмірах, обчислених виходячи з розміру мінімальної заробітної плати (статті 30, 37,39,48).
    У зв’язку з невідповідністю розмірів компенсаційних виплат, доплат та допомог які, за Законом встановлено виходячи із розмірів від мінімальної заробітної плити, розмірами, які встановлено постановами Кабінету Міністрів України, збільшуєтьі кількість звернень постраждалих громадян до судових органів з вимогою щодо проведення перерахунків компенсацій і доплат з виплатою донарахованих сум за минулі роки.
    На виконання рішень судів здійснюється примусове стягнення коштів з рахунку місцевих органів праці та соціального захисту у суттєво збільшених розмірі порівняно з передбаченими держбюджетом. Така практика виконання судових рішень призводить     до     миттєвого     спустошення     відповідних     фінансових,    рахункі унеможливлює   здійснення   виплат   усім постраждалим громадянам в обсязі, визначеному чинним законодавством.
    Станом на 01.10.10 в судах різних інстанцій знаходиться понад 130,313 тисяч позовів на загальну суму 1 млрд.284 млн.гривень.
    На виконання рішення наради, яка відбулася 27 квітня 2009 р. у Кабінеті Міністрів України, Мінпраці спільно з причетними центральними органами виконавчої влади та за участю сторін соціального діалогу розробляється проект Закону України “Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (щодо розмірів пенсійних, компенсаційних виплат, доплат і допомог) (далі – законопроект).
    Законопроект покликаний без зниження досягнутого на цей час рівня соціальних гарантій привести у відповідність розміри пенсійних, компенсаційних виплат, доплат і допомог до встановлених Кабінетом Міністрів України гарантій у межах видатків, передбачених держбюджетом на відповідний рік, та припинити існуючу практику прийняття судових рішень на користь окремих громадян за рахунок інших, що є прямим порушенням статті 24 Конституції України.
    З метою вивчення думки громадськості законопроект розміщений на сайті Мінпраці і наразі опрацьовується спільно з громадськими організаціями.
    Щодо питання визначення статусу учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС по роках їх участі в ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи повідомляємо, що чинним    Законом    передбачено    визначення    статусу    постраждалих    осіб    від Чорнобильської катастрофи саме по рокам їх участі у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильський АЕС чинним законодавством не передбачено.
    Стосовно видачі посвідчень дружини ( чоловіка) померлого громадяни, смерть якого  пов’язана     з  Чорнобильською  катастрофою,  без  врахування  експертного висновку про причинний зв’язок смерті.
    Відповідно до пункту 10 Порядку видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.97 № 51, посвідчення видається дружині (чоловіку) померлого громадянина, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою, на підставі документів про підтвердження статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи або на підставі відповідного посвідчення, а також експертного висновку щодо причинного зв’язку смерті з наслідками Чорнобильської катастрофи.
    Водночас повідомляємо, що відповідно до пункту першого Плану організації виконання постанови Верховної Ради України від 18.04.08 № 276-УІ „Про стан, заходи і перспективи подолання наслідків Чорнобильської катастрофи” Мінпраці спільно з центральними органами виконавчої влади, науковцями і громадськими „чорнобильськими” організаціями розроблено проект Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі – законопроект).
    Частиною другої статті 19 „Компенсації та пільги громадянам, віднесеним до категорії 1, законопроекту, передбачено надання пільг дружинам (чоловікам) померлих громадян із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, інших ядерних аварій, ядерних випробувань або військових навчань із застосуванням ядерної зброї, віднесених до категорії 1, без наявності зв’язку смерті з наслідками   Чорнобильської   катастрофи, інших       ядерних       аварій,       ядерни випробувань або військових навчань із застосуванням ядерної зброї.
    Але на сьогодні Урядом здійснюються заходи для забезпечення жорсткого режиму економії бюджетних коштів, зосередивши увагу на необхідності виконання в першу чергу невідкладних та першочергових завдань у відповідних галузях економіки та сферах діяльності, пунктом 19 постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.0 № 1036 „Деякі питання організації бюджетного процесу” рекомендовано до стабілізаці економічної ситуації в країні тимчасово припинити підготовку проектів нови державних цільових програм або внесення змін до діючих цільових програм, н* потребують додаткового фінансування.
    На думку Міністерства економіки, в умовах світової фінансової та економічне кризи необхідно відмовитись від витрат, які не є першочерговими, і спрямував бюджетні  кошти  на забезпечення існуючих державних  соціальних стандартів т, зосередитися  на  антикризових  заходах,  насамперед  направлених  на  боротьбу безробіттям.
    Щодо  встановлення  статусу постраждалим  дітям,  народженим  від  батькі , ліквідаторів.
    Питання визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильське катастрофи, врегульовано Законом України „Про статус і соціальний захист громадян які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (далі – Закон).
    Статтею 6 Сімейного кодексу України правовий статус дитини має особа д досягнення нею повноліття.
    Згідно зі статтею 27 Закону до дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи належать діти, які народилися після 26 квітня 1986 року від батька, який на час настання вагітності матері мав підстави належати до категорії 1, 2, або 3 постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.                                                                   Таким   чином,   документом,   що   підтверджує   статус   потерпілої   дитини посвідчення (серія Д), яке діє до настання повноліття дитини, тобто до 18 років.  

    Заступник Міністра
    К. Ващенко

     

  7. glavred сказал(а):

    Главред: Від нинішньої влади можна чекати чого завгодно. Вони зараз від чорнобильської громади працюють таємно. Може відбудись так, що в ранці зареєструють законопроект, а вже після обіду проголосують у першому і відразу у другому остаточному варіанті.
    Що стосується ініціативи народного депутата України Ляшка О.В. можна припустити, що ктось із чорнобильських громад звернулись до нього з ініціативою не допустити того, що робив Уряд Тимошенко при прийнятті бюджету. А зараз БЮТ в опозиції можно вже і попереджати діючу владу.
    Найближчим часом дійзнаємось.

  8. glavred сказал(а):

    Проект Постанови про забезпечення врахування соціальних проблем громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, при підготовці Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”

    №7430 від 06.12.2010

    Проект

    Вноситься

    народним депутатом України

    Ляшком О. В. (реєстр. №204)

    ПОСТАНОВА

    Верховної Ради України

    Про забезпечення врахування соціальних проблем громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, при підготовці Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”

    1. В Державному бюджеті України на 2010 рік не було передбачено:

    1) фінансування всього комплексу заходів, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи та соціальним захистом постраждалих громадян, в обсягах, не менших, ніж передбачено Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

    2) видатки на погашення заборгованості за минулі роки за рішеннями судів та забезпечення ліками громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

    3) здійснення індексації пенсій, призначених згідно із Законом України «Про статус та соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», відповідно до індексу інфляції;

    4)  збільшення видатків за бюджетними програмами:

    а) «Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

    б) «Комплексне медико-санітарне забезпечення та лікування онкологічних захворювань із застосуванням високовартісних медичних технологій громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

    2. Порушуючи вимоги Закону України «Про Загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки», Кабінет Міністрів України не передбачив в Законі України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» наступні обсяги видатків на виконання таких пріоритетних завдань «Загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки»:

    1) забезпечення житлом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Програмою передбачено на 2010 р. фінансування в розмірі 125 млн. грн. В Державному бюджеті України на 2010 р. ця програма відсутня;

    2) комплексне медико-санітарне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. Програмою передбачено на 2010 р. фінансування в розмірі 45 млн. грн. В Державному бюджеті України на 2010 р. передбачено лише 6,2 млн. грн.;

    3) державні капітальні вкладення на реалізацію Чорнобильської будівельної програми. Програмою передбачено на 2010 р. фінансування в розмірі 30 млн. грн. В Державному бюджеті України на 2010 р. ця програма відсутня;

    4) наукове забезпечення робіт та інформаційні системи щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи. Програмою передбачено на 2010 р. фінансування в розмірі 10 млн. грн. В Державному бюджеті України на 2010 р. ця програма відсутня.

    Внаслідок такого невиконання вимог Законів України були порушені закріплені соціальні права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що змушує їх звертатися до органів державної влади та судів, і підриває авторитет державної влади України.

    Враховуючи вищенаведене, Верховна Рада України постановляє доручити Кабінету Міністрів України при підготовці та внесенні на розгляд Верховної Ради України проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік»:

    1. Забезпечити фінансування всього комплексу заходів, пов’язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи та соціальним захистом постраждалих громадян, в обсягах не менших, ніж передбачено Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також передбачити кошти на погашення заборгованості за минулі роки за рішеннями судів.

    2. Припинити практику призупинення дії окремих положень Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та встановлення розмірів соціальних виплат в конкретних грошових сумах, які відповідно до законодавства повинні визначатися залежно від розміру мінімальної заробітної плати, що фактично призводить до зниження виплат за відповідними бюджетними програмами.

    3. Передбачити наступні обсяги видатків на виконання пріоритетних завдань загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки, які, в порушення Закону України «Про Загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки» не були включені до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік»:

    1) забезпечення житлом громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 125 млн. грн.;

    2) комплексне медико-санітарне забезпечення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 38,8 млн. грн.;

    3) державні капітальні вкладення на реалізацію Чорнобильської будівельної програми – 30 млн. грн.;

    4) наукове забезпечення робіт та інформаційні системи щодо ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи – 10 млн. грн.

    Ця Постанова набирає чинності з моменту її опублікування.

    Голова Верховної Ради України Литвин В. М.

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

    до проекту Постанови Верховної Ради України

    «Про забезпечення врахування соціальних проблем громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, при підготовці Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік»»

    Закон України «Про Загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки» №3522-IV було прийнято Верховною Радою України 14.03.2006 року.

    Але в порушення вимог Закону України «Про Загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010роки» (далі – Програма) в Законі України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» не було передбачено необхідні обсяги видатків на виконання пріоритетних завдань загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки.

    Внаслідок невиконання вимог Закону України порушені закріплені соціальні права громадян, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, що змушує їх звертатися до органів державної влади та судів, і підриває авторитет державної влади України.

    Тому, враховуючи вищенаведене, пропонується доручити Кабінету Міністрів України при підготовці та внесенні на розгляд Верховної Ради України проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» передбачити необхідні обсяги видатків на виконання пріоритетних завдань загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010 роки, які, в порушення Закону України «Про Загальнодержавну програму подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006-2010роки», не були включені до Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік».

    Прийняття зазначеної Постанови не потребує внесення змін до інших нормативно-правових актів.

    Народний депутат України Ляшко О.В.

  9. Валентина Юрьевна сказал(а):

    От такого Законопроекта закружилась голова. Это как же надо достать  нас Чернобыльцев, чтобы потерять полностью доверие. Да, трудно в такое поверить! Дай Бог здоровья, настойчивости Ляшко Олегу Валерьевичу  и как говорят у нас “дай Бог нашому теляті вовка з”їсти”, пожелаем этому  Законопроекту лёгкого пути и ” ни гвоздя, ни жезла!”

  10. glavred сказал(а):

    Вся беда в том, что этот проект Постановления ВРУ не наберет необходимых голосов, тем более Ляшко позафракционный депутат.

    Нельзя жить иллюзиями…

  11. Валентина Юрьевна сказал(а):

    7430
    Д
    Проект Постанови про забезпечення врахування соціальних проблем громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, при підготовці Закону України “Про Державний бюджет України на 2011 рік”
    13:13:03 -13:17:09

    Не включено до порядку денного

    Вы правы, иллюзии улетучились…

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта