?> Відкрите Звернення Луганських чорнобильців до влади | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.

Відкрите Звернення Луганських чорнобильців до влади

Запись была опубликована: glavred(ом) Вторник, 7 февраля 2012 г. в 8:18
и размещена в разделе Наше право, Соціальне партнерство.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

На сообщение "Відкрите Звернення Луганських чорнобильців до влади" 6 комментариев

  1. КЕП сказал(а):

    Полностью поддерживаю и выражаю солидарность!

  2. ВОВКОДРАЙВЕР сказал(а):

    Нібито влада вдало зводить баланси, впорядковує фінанси, але ми бачимо, що вона абсолютно не просунулась у реформах. Скажіть, а чи може робити реформи влада, якщо її носії не мають найменших етичних постулатів?
    Ми всі знаємо, що капітали були зроблені не без участі державних можливостей і багато в чому завдяки бюджетним можливостям. За безцінь були скуплені не тільки підприємства.
    За бугром іноземні компанії просто упорядкувала те, що наші експертні інститути пропонували протягом останніх десяти років…
    Так що повинна робити була наша «рідна», так, так «рідна» влада ?
    В реальності влада повинна була почати з того, з чого починали Польща та Прибалтика. Запровадити повну прозорість системи функціонування суспільства. Прозорість – як свіже повітря. «Да, да носить бейджики», что бы дурь была видна». За режиму прозорості всі елементи державної системи працюють значно ефективніше. Кожен елемент має особливості. Наприклад, прозора система реєстрів судових рішень, прозорий реєстр власності, прозора система всіх підприємств, які зареєстровані в Україні.
    Офшори важко виявити, але якщо Сергій за реформи, то твоє підприємство публічне, то воно повинне давати інформацію про власника.. Підемо далі: прозора податкова звітність будь-якого підприємства. Не потрібно деталізовувати такі звіти, але загальну інформацію про рівень прибутків та сплачених податків ви можете отримати у будь-якій країні. Далі: прозорий реєстр видатків державних чиновників. Прозорий земельний кадастр. Зрештою, створити прозорий реєстр отримувачів соціальних пільг. Тобто люди повинні мати відповідь на запитання, як використовуються бюджетні кошти. Ці кошти ми сплатили у вигляді податків, ми повинні мати інформацію, куди вони йдуть. Причому ми всі платимо податки, ми учасники податкових платежів, навіть коли цього не хочете. Ми платимо податки, сплачуючи ПДВ, платимо податки, сплачуючи акциз. Тож, чому інформація про сплачені мною податки (у тому числі й на соціальні пільги) є закритою? Якщо це соціальна допомога, вона повинна бути відкритою. Якщо би ця інформація була відкритою, то багато отримувачів тих пільг з числа чиновників воліли б відмовитися від неї, аніж публічно заявити, що вони отримують ці гроші. Для створення такої прозорої системи не потрібно коштів, практично не потрібно зусиль. Це зробило би зовсім іншою атмосферу в суспільстві, сприяло б становленню зовсім інших стосунків. Але цього не робиться…
    Нас переконують, що споживчий кошик населення, до якого прив`язаний показник інфляції, лише наполовину складається із продуктів харчування. Але ми розуміємо, що це не так. Значна частина людей на продукти витрачає 70%-80% доходу. З точки зору загальної методології там все нібито правильно. Це якщо ви за базу взяли (з політичних міркувань) методологію споживчого кошику. Витрати на комунальні послуги контролюються державою та суттєво не зростають, тому у середньому виходить, що інфляція менша. Але якщо встановлювати реальну картину, то слід переглядати рівень пенсій, рівень зарплат, щоб індексувати. А на це грошей немає. Тому їм зручніше показувати нижчий рівень інфляції та іншу структуру кошика, щоб не переглядати ситуацію з бюджетом. Так робив не лише цей уряд, а й попередні.
    Цинічно-гидотний шабаш зміїно-плазуючої влади в боротьбі за місце на ситному олімпі не повинен дивувати нікого. Але, дивно, що в цьому році це «приємне» придбання в 2010 році, ми відчули та будем відчувати на своїй шкурі уже не тільки інваліди – чорнобильці та афганці.
    В якості заручників цієї боротьби, чи радше – дебільної, собачої гризні, будуть і прості люди, які не мають свого бізнесу, частіше це рядовий люд, студенти, яким крім волі немає чого губити.
    Криза мізків насувається, щоправда, на цей раз істотно «підсолоджена» газовим здирством і кабалою північного сусіда, який передбачливо залишив це у спадщину своїм наступникам..
    Причиною наступає протистояння, і до жалю між пенсійними конторами та різного роду пенсіонерів. Із-за хамовитого відношення до значної частини пенсіонерів – чорнобильців,афганців, по іншому їх не назвеш,доходить вже до того, що піонервожаті в цих конторах під керівництвом начальників ПФУ та УПтаСЗН такий вугіль видають на гору,що диву даєшся, починається самостійне брехливо-цинічне трактування постанов уряду,рішень судів(не дивлячись,що і появились і тези по тлумаченню). Ви порушуєте наш спокій,ідіть звідси, бо визвемо міліцію, так борються із чорнобильцями в ПФУ м.Хмельницький.
    Замість роз’яснення людям реформ-ці геноцидні «чинуші» продовжують своєї бемозглою поведінкою розширяти це протистояння, науськуючи брат на брата.
    Сьогодні ця боротьба набирає динамічно-жорстоких рис. Звірина жорстокість зі сторони «чинуш» проявляється не лише в підлих і завуальованих паперовими відписками «пенсфондівців», а і в конкретних діях за межами пенсійних контор..
    Деякі кажуть, що в цьому грабіжницькому процесі простежується спадна прогресія, це омана, результат її не прямує до нуля. Просто уряд зробив свою чорну та підлу справу, розколов все таки чорнобильців. Сергію Тигіпко, Никитченко та Азарову вдалося це зробити дуже просто, там де потрібно ділити гроші, завжди склоки.
    Чорнобильці по любому знімуть свої гроші в судах у вигляді пенсій, ще ні в одній країні не було такого, щоб виграти суди, та не отримати гроші, Це супер небезпечно, не віддати те, що належить їм. 6-7 млрд. гривень на Україну, це все таки не дуже великі гроші.
    Але я з жахом спостерігаю страшну наглядність: ці чиновники не задумуються, що вони чинять, тобто не задумуються над суттю своїх дій. І ця сутність почне виливатись. Скоро потепліє…, і ми побачимо камінь в річці, де вода під нього не тече !?

  3. пкупкер сказал(а):

    Все вірно написано – очевидно, що настае затиша перед бурею… і зпрогнозувати вже її буде ваще…!

  4. Николай сказал(а):

    Дети – эвакуированные получили порой “взрослую” дозу.Что касается солдат и сержантов срочной службы – “биоробот” – я помню как мне рассказывали старшие офицеры о срочниках приводя один пример.Срочники стройбата заделывали дыры в завалах шлакоблоками (светило меньше) так генералы приводили пример солдатская работа – копейки.Если работали каменщики – гражданские – это кратная заработная плата+премии и т.д. – морока и нервотрепка..а вот солдатики не куда не денутся и даром….Теперь в мемуарах читаю генералов – воспоминаниях генералов, руководивших аварийными работами, появились размышления о нравственной стороне использования на самых радиационно-опасных участках солдат и сержантов срочной службы. Спустя годы, оценивая решения Правительственной комиссии, направлявшей военных тысячами на опаснейшие работы, они пишут о чувстве “жалости, горести и вины……..

  5. Одесса сказал(а):

    “Благодаря” некоторым Чернобыльским руководителям удалось расколоть чернобыльцев. Вот тут они действительно заслуживают наград за “мужество и самоотверженность, многолетнюю активную общественную деятельность, добросовестный труд и высокий профессионализм”. Луганские чернобыльцы молодцы. Хотелось бы чтобы и другие организации присоединились. Полностью ВАС поддерживаю.

  6. Viktor сказал(а):

    Віце-прем’єр-міністру України
    Міністру соціальної політики України
    ТІГІПКУ С.Л.
    Шановний Сергій Леонідович!
    «Никто лучше не знает, где сапог ногу жмет, чем тот, кто его носит»-
    -М.Ломоносов

    11 січня 2012 року в м.Біла Церква відбулися загальні збори інвалідів-учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.
    Відповідно з рішенням зборів запропоновано звернутись до Головного УПФУ в Київській області, Губернатора Київської області, пенсійного фонду України та Кабінету міністрів України з наступними питаннями.
    З 1 січня 2012 року всі пенсії інвалідів-ліквідаторів перераховано відповідно до Постанови КМУ №1210.
    В результаті перерахунків виникли певні розбіжності між пенсіями.
    Так на сьогоднішній день пенсії різняться між ліквідаторами-інвалідами однієї і тієї ж групи інвалідності інколи в рази. Наприклад, по м.Біла Церква і району в одних інвалідів 2 групи пенсія складає 2196 грн., в інших 8220 грн. ( це на сьогоднішній день, а взагалі нараховано по 10000-11000 грн., і зі зростанням прожиткового мінімуму вже до кінця року максимальні пенсії піднімуться до 9000 грн, а мінімальні так і залишаться мінімальними. Через рік-два різниця між максимальними та мінімальними пенсіями складатиме 7000 грн.
    Багато інвалідів не можуть надати довідок про зарплату, а в багатьох такі документи було знищено.
    Особливу увагу хотілось би звернути на таку категорію, як військові. Мається на увазі ліквідатори-інваліди з числа солдатів строкової служби, пожежників, військовослужбовців та МВС.
    Для всіх військовослужбовців (а також працівників МВС, пожежників) для нарахування пенсії береться військове звання та посадовий оклад. А ні добових, а ні командировочних, а ні премій, а ні надбавки за вислугу років не враховується. Ми вже не говоримо, що не враховуються кошти за отримання граничної дози опромінення в 25 рентген, хоча такі кошти, як правило, отримувались в загальній зарплаті за виконану роботу по ліквідації аварії на ЧАЕС. До речі сказати, відповідно до вказаного розпорядження КМУ СРСР тім, хто займався виконанням робіт по ліквідаці на літаках, вертолітах, пожежній техніці додатково до оплати праці додавався один посадовий оклад, який зараз чомусь не враховується, та й як доказати що там його давали.
    Щодо солдатів строкової служби, то їх зарплата відповідно до Постанови ЦК КПРС за травень 1986 року була встановлена на рівні 100 крб.( №132, розпорядження КМУ СРСР від 23.05.1986 року, секретно, на сьогоднішній день секретність знята).
    При такому підході при перерахунку пенсій до уваги не береться ні група інвалідності. Ні кількість відпрацьованих днів і навіть не місце роботи та її складність і небезпечність, а те, як було закрито заробітну плату за роботу в зоні.
    Тому і отримують пенсію деякі інваліди 2 групи більшу ніж інваліди першої групи.
    Таким чином, інвалід 2 чи 3 групи, який пропрацював в зоні один день, може отримувати пенсію більшу, ніж інвалід 1 групи і більшу, ніж той, хто працював на самій ЧАЕС 30 днів.
    На нашу думку, цим самим порушено права ліквідаторів, які пропрацювали в один і той же час в одному і тому ж місці, мають одну і ту ж групу інвалідності, одні і ті ж захворювання і отримують песії, які різняться в рази. Хто назве правильним рішення одному інваліду лікуватись за 8220 грн., а іншому за 2096 грн.
    Ця несправедливість продовжується і після смерті ліквідатора. Так одні вдови отримують 4100 грн пенсію, тоді як інші 800 грн.
    Ми не одноразово піднімали питання про те, що самим справедливим було б те, якби пенсії ліквідаторам-інвалідам були б нараховані пенсії по частині 4 ст.54 Чорнобильського Закону в розмірі 10,8,6 прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність по 1,2,3 групі інвалідності відповідно.
    Чому саме так? Тому що, так написано в Законі, це б дало змогу встановити в суспільстві спокій, це було б справедливо.
    На сьогоднішній день відповідно до довідки Головного УПФУ в Київській області, де ліквідатори складають третину від всієї кількості по Україні, одержують пенсію 9 613 інвалідів з числа учасників аварії на ЧАЕС. За січень сума виплат склала 40 млн.грн.
    Як зазначено в довідці( а це так і є) триває робота по перерахунку пенсій за додатковими документами, які надаються громадянами, багато пенсіонерів із цього числа (військовослужбовці, МВС, пожежники та громадян, які отримують трудові пенсії) ще не перейшли на пенсію по Чорнобильському Закону.
    Таким чином, загальна сума пенсійних виплат складе порядка 60 млн.грн.
    А якщо перерахувати пенсії по 10,8,6 прожиткових мінімумів, то сума виплат складе ті самі 60 млн.грн.
    При цьому, це буде справедливо і буде сприйнято ліквідаторами-інвалідами.
    Принагідно зазначаємо, що нарахування пенсії відповідно до заробітної плати проводиться виключно для трудових пенсій та пенсій, які нараховуються за роботу поза зоною відчуження відповідно до Закону України «Про загальнообов’я державне пенсійне страхування», тобто пенсій іншим інвалідам, захворювання яких пов’язано з Чорнобильською катастрофою (тобто для постраждалих, частина третя ст.54 Чорнобильського Закону).
    Пенсія інвалідам-ліквідаторам нараховується як відшкодування шкоди, завданої здоров’ю. Видно демає потреби говорити і нагадувати про те, що значна кількість ліквідаторів-інвалідів була призвана на військові збори в віці 20-25 років і годі й казати про якийсь стаж та зарплату. Стаж і зарплата була в керівництва, а до речі і досвід, як і що правильно закрити та отримати. То є правда.
    І на самкінець, ми вважаємо, що при перерахунку пенсій відповідно до розмірів, зазначених ст.54 Чорнобильського Закону, сума пенсій не перевищить видатків, передбачених Постановою КМУ №1210, встановить справедливість в отриманні пенсій всим (а не окремим) категоріям інвалідів-ліквідаторів і це зніме напругу в суспільстві як зараз так і на наступні роки, до того ж це дасть можливість працівникам ПФУ нарахувати ці пенсії раз і назавжди, а не перераховувати їх по декілька разів. І це б дало змогу проводити нарахування автоматизованим способом.

    З ПОВАГОЮ
    Інваліди-ліквідатори аварії на ЧАЕС
    Підписи уповноважених представників за дорученням зборів громадських організацій інвалідів-ліквідаторів аварії на ЧАЕС прикладаються:
    Всеукраїнська громадська організація інвалідів «Прип’ять»
    Білоцерківська міська громадська організація «Ветерани Чорнобиля»
    Володарська районна організація «Потерпілі Чорнобиля»
    Білоцерківська районна організація ветеранів ОВС
    Білоцерківська міська громадська організація ветеранів МВС
    Білоцерківська міська громадська організація Всеукраїнської громадської організації «спілка інвалідів-учасників ЛНА на ЧАЕС»
    Фастівска спілка ветеранів і пенсіонерів МНА України
    Фастівська спілка пенсіонерів МВС України в Київській області
    Фастівська міська організація ветеранів Афганістану та воїнів-інтернаціоналістів
    Білоцерківське міське відділення Української асоціації звільнених в запас кадрових
    військовослужбовців

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта