?> ЗВЕРНЕННЯ ради Івано-Франківського ГО Прикарпатбат Чорнобиль | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
14.01.2010, рубрика "Наше право, Підрозділ № 6033"

Івано-Франківське громадське об’єднання  «Прикарпатбат Чорнобиль»

77300,пр. Лесі Українки , 1-181,   а /с 39, м. Калуш, тел..8(03472)  2-54-96, irma8a@mail.ru

    29                                                                                                  « 12 »   січня  2010р

З В Е Р Н Е Н Н Я

ради Івано-Франківського громадського об'єднання « Прикарпатбат Чорнобиль » до членів новоутвореної комісії Івано-Франківської облдержадміністрації з визначення статусу особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Шановні друзі! Протокол першого Вашого засідання   викликав у нас гнів та обурення, оскільки він засвідчив зневагу до наших, юридично доведених , справедливих клопотань. Це ще один приклад імітації правочинності та показухи при вирішенні питань соціального захисту громадян окремими представниками обласної влади. Ми співчуваємо поважному органу, серед котрого не знайшлося жодного представника, котрий би проявив звичайнісіньку зацікавленість  до заглиблення у проблему, що 12 останніх років не знаходить вирішення.

Присутність наших представників на засіданні дозволяє висловити окремі зауваги щодо правдивості того, що відбувалося. На нашу думку,   це був черговий фарс і демонстрація цинізму при розгляді соціально значимих проблем. Якщо недолуга інформація щодо діянь попередньої аналогічної комісії, котра всупереч урядовим рішенням і своїм повноваженням позбавила статусу ліквідатора 162 воїнів чорнобильців   ( в тому числі померлих), її представника, а сьогодні начальника відділу захисту  населення від наслідків Чорнобильської катастрофи  (чиновника обласного рівня!) Зиновія Никорака не викликала здивування, то репліки і зневажливе ставлення до нашої самопожертви інших двох членів комісії насторожила. Зокрема, представник обласного Пенсійного фонду Роман Берчак проігнорував рішення суду щодо повернення статусу воїну в/ч 6033 Михайлу Циганчуку, ставши на захист неправомірних дій своїх підлеглих. Перший заступник начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації  Микола Паламарчук засвідчив не тільки некомпетентність, а насамперед відсутність здорового глузду при оцінці ситуації на Чорнобильській АЕС у 1986 році, усвідомлення подвигу 100 000 воїнів, що долали це світове лихо. Саме він намагався виправдати як свою поведінку, так і інших обласних чиновників, що поглумилися над нами у 1997-1998 роках.

На жаль,Ви провели своє засідання у недемократичний спосіб. Виявом демократії є чітке дотримання процедури. Попередньо, заявивши про намір розглянути 63 заяви про повернення статусу ліквідатора категорії 2А, не дозволили переступити поріг облдержадміністрації 17  їх авторам. А вони прибули з Верховини, Болехова, Косова, Рожнятова, Коломиї, Городенки, Тлумача, Калуша, Тисмениці та Івано-Франківська з надією на справедливе вирішення свого кровного питання. Із засідання виставили за двері членів ради громадського об'єднання Ярослава Мисюру, Михайла Біленчука, Михайла Циганчука та голову об'єднання Ярослава Олійника. Саме останній наділений безперешкодним правом захищати інтереси членів об'єднання в усіх установах області. Нам не зрозуміло чим викликане таке втаємничення розмови на засіданні. Хіба це не прояв наміру на фальсифікацію?! 

Протокол викликав у нас чимало запитань.

Запитання перше.  Де взявся третій пункт порядку денного засідання?     Адже його не озвучували і не обговорювали 25 грудня 2009 року.

Запитання друге .  Як розуміти тезу «інформацію доповідачів взяти до відома». Взяти до відома і проігноруватипоняття несумісні.

Запитання третє. Які архівні довідки комісія розглядала? Хто їх надавав? Такого ми не помітили.

Запитання четверте. Надіслати запити. Коли?! А чим займалися відповідні служби впродовж 12 років?!

Запитання п’яте і найголовніше. А чому запис у військових квитках, скріплений підписом командира і печаткою в/ч 6033 щодо участі її бранців  у ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 48 діб!!! ,« не дає правових підстав для встановлення статусу категорії 2 учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС». Яка судова інстанція  цей запис визнала фальшивим? А де оцінка посадовцям, котрі видали нам посвідчення 3-ої категорії при перереєстрації. Як можна було переплутати реальний 1986 рік з 1988,1989,1990?!

Запитання шосте. Де подівся пункт щодо визнання запису у військових квитках за довідку командира військової частини? Адже ця позиція обговорювалася і навіть приймалось рішення.

Запитання  сьоме. Конкретно до голови комісіїЧому не дотримана домовленість про попереднє  узгодження рішення  комісії  з керівництвом ГО?

Чому лист Міністерства праці та соціальної політики України від 13.04.2001 №03-3/1652-018-2 щодо  подвійної  оплати праці у першій зоні (місце дислокації батальйону,) наданий комісії  Михайлом Біленчуком, котрий неспростовно доводив про постійне наше перебування  у зоні  відчуження? Адже, він не викликав у комісії заперечень.

Чергова неучасть у роботі комісії представника обласного військкомату, а саме ця служба від імені Держави мобілізувала нас на спецзбори, і  повинна  б нести  відповідальність за нашу долю з першого дня повернення  із чорнобильської зони, ігнорування наших вимог, підтверджених документально в межах діючого законодавства і Конституції України, котрі мали бути предметом детального обговорення на засіданні комісії, а не незрозумілі віртуальні факти і підходи,  дають нам право:

  1. Визнати протокол засідання Комісії з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, при обласній державній адміністрації сфальсифікованим.
  2. Надати можливість комісії у триденний термін (до 15 січня 2010р.) переглянути прийняте  рішення, підтвердивши відмову на кожен пункт нашого клопотання аргументами, що базуються на Законах і Конституції України.
  3. Вимагати ґрунтовної письмової інформації про підстави, якими керувався невідомий нам орган, котрий позбавив статусу учасника наслідків аварії на ЧАЕС категорія 2 серія А воїнів в/ч 6033, що були мобілізовані Державою з 18 липня по 03 вересня 1986 року.

 Надати пояснення щодо видачі фальшивих посвідчень категорії 3. Учасником цієї протиправної акції був нинішній начальник відділу захисту населення від наслідків чорнобильської катастрофи та соціальних гарантій Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації Зіновій Никорак. У розпорядженні його відділу є для цього всі необхідні матеріали. 

  1. У разі неприйняття виваженого та вмотивованого рішення звернутись до голови облдержадміністрації з пропозицією недовіри усьому складу комісії та покарання тих членів, що вдалися до фальсифікації, включно з відстороненням їх від займаних посад.
  2. Дане звернення довести до громадськості через засоби масової інформації. 

Голова ГО «Прикарпатбат Чорнобиль                             ЯрославОлійник

Запись была опубликована: glavred(ом) Четверг, 14 января 2010 г. в 1:23
и размещена в разделе Наше право, Підрозділ № 6033.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта