?> Заява Генеральному прокурору України | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
02.10.2011, рубрика "Наше право"

Проект:

Генеральному прокурору України

державному раднику юстиції України

Пшонка В.П.

01601 м.Київ, вул. Різницька 13/15

Про перевірку дотримання принципів

Верховенства права Кабінетом Міністрів

України, Верховною Радою України та

забезпечення прокурорського реагування.

Відповідно до аудиту проведеного рахунковою палатою, щодо ефективності використання коштів державного бюджету в 2009-2010 роках, призначених на компенсації за заподіяну здоров'ю шкоду та допомогу на оздоровлення, Створена Мінсоцполітики система виплати таких компенсацій та допомоги є неефективною, базується на нормативно-правових актах, які не відповідають вимогам закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», що призводить до порушення їхніх конституційних прав на соціальний захист. (аудит рахункової палати, щодо ефективності використання коштів державного бюджету в 2009-2010 роках, призначених на компенсації за заподіяну здоров'ю шкоду та допомогу на оздоровлення).

Ці обставини є причиною масових звернень чорнобильців до судових органів з вимогами про виплати недоотриманих компенсацій та допомоги. Сума коштів, які державі належить сплатити за рішеннями судів, як і кількість позовів громадян до держави, стрімко зростає. Станом на 15 червня 2011 року ця сума досягла 105,9 млн. гривень.

У ході аудиту з'ясовано, що розміри одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, інвалідам-чорнобильцям не переглядались Урядом з 1996 року. Діючі на сьогодні розміри компенсації у 100 разів нижчі за визначені законом.

Затвердження Загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006 - 2010 роки не змінило ситуацію на краще. Основне завдання програми, яке полягало у наближенні до 2010 року розмірів компенсацій і допомоги за шкоду, заподіяну здоров'ю, до законодавчо встановлених, так і не виконане.

Мінсоцполітики не створило достовірної системи обліку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, із зазначенням повної інформації про нарахування їм компенсаційних виплат, що істотно впливає на об'єктивність даних про структуру та чисельність постраждалих.

З року в рік триває зростання обсягів кредиторської заборгованості з цих виплат, яка станом на 1 січня 2011 року була 22,2 млн. гривень.

Пропозиції щодо врегулювання зазначеного питання надіслані Верховній Раді, Кабінету Міністрів та Міністерству соціальної політики

За два дні до розгляду в парламенті проекту держбюджету на 2012 рік, Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив про те, що вважає нормою жити за чужі гроші. (20 вересня під час лекції «Столипінські реформи і сучасні виклики для України» для студентів Київського національного економічного університету імені Гетьмана: «Кредит - обов'язкова умова розвитку економіки. Можна жити без кредиту? Звичайно, не можна. Завжди можна спокійно жити за чужі гроші. Поки розвиваємося. Це треба вміти і в молодості, і в старості, і в зрілі роки»). Невелика історична довідка: у часи Столипіна в Росію увійшли 13 мільйонів рублів золотом, а вивезено було 38 мільйонів. Очевидно про це Азаров або не знає або «забув». Залучити 1 грн, а віддати - 3? Це і є мета урядових реформ, під які зверстаний бюджет-2012?

За чий же рахунок пропонується «спокійно жити»? За рахунок пенсіонерів, ветеранів, пільговиків, малозабезпечених. Саме їм Кабмін пропонує заплатити за ті кредити,  які планується брати для свого спокійного життя.

У 2012 році Кабмін планує залучити запозичень на суму: 91,87 млрд. грн. На обслуговування і погашення зовнішнього, внутрішнього і гарантованого державою боргу з бюджету буде виділено 95,59 млрд. грн. Гранична величина державного боргу буде збільшена на 40 млрд. грн. - з 375,6 млрд. грн. в 2011 г до 415,57 млрд. в 2012 році

Всього планується віддати старих боргів і взяти нових на суму 187,46 млрд. грн. Цих грошей вистачило б на 3,5 роки роботи Мінсоцполітики, або на 10,5 років - армії, або на 8,5 років - міносвіти, науки молоді та спорту при збереженні нинішніх цін.

Бюджет мінсоцполітики зменшено на 9,25 млрд. грн. (з 62,77 млрд. грн в 2011 до 53,52 млрд. в 2012 г). Практично всі ці гроші отримані за рахунок зменшення дотацій Пенсійному фонду (з 58,32 млрд. грн. В 2011 р. до 48,26 млрд. грн у 2012р). При цьому, дотації Пенсійному фонду на покриття витрат по спеціальних і ВІП пенсіях збільшилися на 5,5 млрд. грн. (З 40,56 млрд. грн. в 2011 до 46,06 млрд. грн. в 2012). Тобто, ВІП-пенсіонери будуть себе почувати «сухо і комфортно».

Кошти на покриття дефіциту бюджету Пенсійного фонду зменшені на 15, 56 млрд. грн. (з 17,76 млрд. грн. в 2011 до 2,2 млрд. в 2012 г). Кожного пенсіонера в 2012 р. пограбували на 1100 грн. Це і є ціна «пенсійної реформи».

Новорічні подарунки олігархам

15 млрд грн передбачається витратити на надання держгарантій комерційним фірмам (ст. 6). 12 млрд грн планується передати «Нафтогазу» для збільшення його статутного фонду (ст. 17). Таким чином, прямі дотації держави і кредитні кошти, передані «Нафтогазу» з «Ощадбанку» і «Укрексімбанку, складуть на кінець 2012 року 71,2 млрд. грн. (обсяг рекапіталізації з початку 2009 р. склав вже 36.8 млрд. грн., Додатково «Нафтогаз» підтримали безальтернативними кредитами держбанків «Ощадбанку і «Укрексімбанку» в обсязі 22.4 млрд. грн., разом 59.2 млрд. грн. На середину 2011 року). 6,8 млрд грн отримають власники збиткових вугільних шахт (Додаток № 3). 5 млрд. грн. планується передати у вигляді кредиту Аграрному фонду (ст 18). 1 млрд. грн. буде витрачено на збільшення статутних фондів «Укренерго» і «Укргідроенерго» (ст 19).

Це не просто подальший грабунок найменш захищених та малозабезпечених, це шлях в пряме провалля всієї країни та геноцид Українського народу. Доказом цьому є витрати на медичне обслуговування народних депутатів та керівного складу органів держвлади збільшені в 1,8 раза (!) або на 180 млн. грн. (з 201,8 млн. грн. в 2011 р. до 381,4 млн. грн. в 2012 р.). Ще 200 млн. грн. планується витратити на їхнє санаторно-курортне лікування (87 млн. виділяється Верховній Раді і 113 млн. грн. - ДУСі). Але при всьому цьому Кабмін упевнений в тому, що народ лікувати не обов'язково. Витрати на МОЗ знижені на 0,5 млрд. грн. з 7,58 млрд. грн. в 2011 р. до 7,07 млрд. в 2012. (Олег Дмитренко, Економіка, 24.09.11 о 23:26).

Хронологія злочину

Провісником законопроекту №9127 був його старший брат під номером 7562 — та ж сама назва, той самий автор, по суті — калька. 7562 не побачив світу, опозиція його абортувала 6 вересня. Однак через два дні після того на світ з’явився №9127.

На старий Новий рік від М.Я.Азарова, народ України отримав святковий подарунок. Саме цього дня, 14 січня, його уряд вніс законопроект №7562. Назва — «Про гарантії держави щодо виконання рішень суду» — нічого поганого не віщувала. Швидше навпаки. Читаємо пояснювальну записку: «Внесен­ня запропонованих змін до чинного законодавства дозволить Україні виконати у відповідній частині рішення Європейського суду в справі «Юрій Миколайович Іванов проти України».

Можливо, пана Іванова Ю.М. і хотіли ощасливити. Йому і таким, як він, у законопроекті відведено п’ять сторінок із двадцяти. Але цей закон точно завдасть відчутного удару по мільйонах громадян із іншими прізвищами. А ще — він дозволить урядові безконтрольно приватизувати стратегічні об’єкти енергетики, насамперед газотранспортну систему.

Досягненню цих двох «стратегічних цілей» присвячено втричі більше — п’ятнадцять сторінок законопроекту, злочинницьки захованих у Перехідних положеннях. Злочинницьки, бо за гарною назвою закону заховали зовсім інше, зле. Добре не ховають.

Перехідними положеннями вносяться зміни у п’ятнадцять (!) законів України, у підсумку — обмежуються або скасовуються соціальні гарантії держави для мільйонів українських громадян різних категорій.

М.Я.Азаров хоче обмежити або скасувати соціальні гарантії, — це понад десять мільйонів людей по всій країні.

Злочинна суть Перехідних положень полягає в тому, що у разі ухвалення цього проекту рівень гарантованих державою соціальних стандартів визначатиме не Закон, а Кабмін — своїми підзаконними актами. Фактично — Мінфін, у ручному режимі. Так, як захоче. Для мільйонів людей соціальні гарантії та пільги буде обмежено або скасовано, сумніватися в цьому не доводиться.

Приклад:

Радою — ухвалено і президентом — підписано Закон України №1510 від 11 червня 2009 р. Відповідно до цього закону, що набув чинності з 1 січня 2010 року, військовослужбовці отримали право на грошову компенсацію вартості житла (на їхнє бажання) замість власне житла, яке їм гарантує держава. Щоб черга рухалася швидше, а бюджетні гроші не витрачалися на хабарі місцевій влади та відкоти будівельникам. Але реально військові такого права не отримали досі. Чому? Бо Кабмін за два з гаком роки так і не спромігся ухвалити постанову, яка б визначила порядок (процедуру) отримання грошової компенсації. І не має наміру це робити, ігноруючи закон, звернення депутатів, скарги військових та членів їхніх сіме. Отож, те саме буде з усіма соціальними гарантіями й пільгами, якщо Рада дозволить виключити з соціальних законів конкретні зобов’язан­ня держави в цифрах (суми та періодичність виплат) і передати Кабмінові право в ручному режимі фінансувати лише ті гарантії і пільги, які він зможе або захоче забезпечити.

А саме таку хитру «технологію» і вмістив у Перехідні положення міністр юстиції Лаврино­вич. Із законів викреслюються конкретні суми виплат і їх періодичність, а натомість всюди по тексту вписуються однотипні фрази: «Виплати здійснюються в порядку та в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України».

Ручне керування Кабміну — це політична доцільність і корупція. Більше того, громадяни втрачають право піти в суд і там захистити своє законне право, бо право це якраз і хочуть із закону вилучити! Немає права — немає суду. «Спритність рук — і ніякого шахрайства!»

Неважко передбачити, що грошей у Кабміну не буде. Хто ж добровільно відмовиться від диких відкотів, бюджетного розкрадання та шикарного життя у стилі Luxury? За найскромнішими оцінками, при теперішній «сильній» владі з бюджету крадуть 20% коштів (Ваша цитата, - пане Президент! «І навіть більше» (цитата Азарова). Хоча й за зізнанням лідерів ПР виходить приблизно 60 мільярдів гривень на рік! Зрозуміло, що на соціальні гарантії грошей не залишиться, і не тільки на них.

Усі парламентські комітети розглянули законопроект і… відмовилися його підтримувати. Саме через невідповідність змісту назві, злодійкувато сховані Перехідні положення і грубе порушення Конституції. Лише один комітет Ківалова (з питань правосуддя) висловився «за».

Головне науково-експертне управління Ради підготувало свій висновок — теж негативний.

Фракції БЮТ, «НУ—НС» і КПУ постійно порушували це питання на погоджувальній раді по понеділках, у присутності представників і Кабміну, і президента. Вимога депутатів — Кабмін повинен відкликати проект №7562. Автор статті (з якої мною взято витяг), як голова комітету, мінімум п’ять разів озвучував цю саму вимогу.

Всі ключові посадові особи у владі, навіть якщо раніше й не знали, то тепер уже чітко почули й усвідомили: 7562 — це афера, злодіяння, злочин проти народу, Конституції і законів України.

Та М.Я. Азарова це не зупинило і він, в черговий раз підібрав дату 22 червня (чи не найтрагічніший день в історії не лише України), для підписання доручення за № 31-07330-3-10/4353 на імя Онопенко В.В. та Пасенюка О.М., чим самим не просто втручаючись в роботу судів, а фактично надавши право не виконувати вже прийняті судові рішення оголосивши цим війну Конституції, судовій гілці влади, всьому населенню України, яке спромоглось здобути правду в системі судочинства та перекривши подальший доступ до судової гілки влади.

Пане Генеральний прокурор, - хіба це не провокація на масові заворушення? Однак, більшість громадян зрозуміли суть такого вчинку і продовжили свою боротьбу масовими протестами та потоком скарг, не піддавшись на спробу підняти бунт і ввести в Державі Україна надзвичайний стан, який, дав би змогу зупинити дію цілого ряду статей Конституції та чинного законодавства. Всі вище викладені факти неодноразово озвучувались і описувались у засобах масової інформації та письмових зверненнях, у тому числі і в органи прокуратури, та до цього часу про жодне прокурорське реагування не відомо.

У перший же пленарний день вересня Партія регіонів вимагала включити №7562 до порядку денного осінньої сесії. Не вийшло — 209 голосів. Регіонали вимагають проголосувати повторно — і знову проліт, 210 голосів. Чечетов провис у нокауті.

А далі команда Азарова М.Я. пішла напролом. Увечері 8 вересня Кабмін реєструє той самий проект (крім норми про приватизацію газової труби) під новим номером 9127.

Литвин, нехтуючи мораль і закон, робить усе, щоб уже на ранок 9127 було внесено в зал і проголосовано. Хто і чому зламав Литвина, слід шукати слідчим прокуратури, але ламати себе дозволяють або слабкодухі, або безпринципні. Спікер, як це з ним часто трапляється в конфліктних ситуаціях, завбачливо залишає зал, передоручаючи довершити аферу Мартинюку. При цьому Литвин дає команду своїй фракції голосувати «за».

Як головуючий на засіданні Мартинюк справу свою довершив. На табло 246 голосів — законопроект №9127 ухвалено у першому читанні. Пауза.

Кваліфікація злочину

Співучасники злочину порушили: дванадцять статей Консти­ту­ції України (статті 6, 8, 17, 19, 21, 22, 55, 85, 92, 113, 117, 124); За­кон України «Про регламент Верховної Ради України», плюс кілька обов’язкових для виконання рішень Конституційного суду. детальним юридичним обґрунтуванням цей перелік міститься у висновку Головного науково-експертного управління ВР).

Порушуючи законодавство України, співучасники злочину діяли цілком усвідомлено і вкрай організовано; в умовах чіткої координації вони реалізовували єдину волю й працювали на досягнення єдиної мети; більше того, вони були заздалегідь неодноразово, в усній і письмовій формі, попереджені про незаконність їхніх дій, так само як про руйнівний характер наслідків — для держави і суспільства.

Наслідки злочину

Вони також названі у виснов­ку ГНЕУ і рішеннях Конституцій­ного суду. Ось кілька витягів із цих документів, щоб ми розуміли, чим для держави і суспільства може обернутися ухвалення Радою і підписання Януко­вичем закону №9127.

«Руйнуються засади правової держави».

«Легалізується втручання виконавчої влади у сферу правосуддя».

«Легалізується втручання Ка­бінету міністрів України у сферу виключної компетенції законодавчого органу».

«Підривається принцип довіри особистості до держави».

«Порушується принцип верховенства права — принцип пропорційності, забезпечення правових очікувань, правової впевненості, права на захист».

Прочитайте проект №9127, порівняльну таблицю. І самі побачите, чим ці експерименти можуть закінчитися для країни. Дві позиції для порівняння.

Сьогодні інваліду війни І групи держава щорічно до 9 травня гарантує десять мінімальних пенсій за віком, ІІ групи — вісім, ІІІ групи — сім; учаснику бойових дій — п’ять мінімальних пенсій, плюс щорічне лікування в санаторії. А от законопроект №9127 не гарантує інвалідам і учасникам бойових дій нічого: Кабмін може дати їм по дві-три гривні або 10—15 копійок; а путівку в санаторій — узагалі раз на 30 або 50 років. І при цьому все буде ніби законно. Суди відпочивають, інваліди прискорено вимирають. У цьому була справжня мета? Пане Генеральний прокурор, хто при такому ставленні до солдата — інваліда війни захищатиме нашу країну на наступній війні? Як працює Конституція України, Закон «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи», міжнародне законодавство, ратифіковане Україною, щодо захисту інвалідів та потерпілих від ядерного інциденту?

Сьогодні ліквідатор аварії на ЧАЕС, який внаслідок опромінення втратив здоров’я і став інвалідом, а також сім’ям, які втратили годувальника-ліквідатора, чітко знає, що держава гарантує одноразову компенсацію в таких розмірах: інвалідам I групи — 60 мінімальних зарплат; II групи — 45; III групи — 30; дітям-інвалідам — 10; сі­м’ям, які втратили годувальника, — 60; батькам померлого ліквідатора — 30 мінімальних зар­плат. Тепер увага: законопроект №9127 не гарантує жодному з нас нічого! Скільки Кабмін захоче, стільки й дасть.

Співучасники злочину

Азаров М.Я. Лідер Партії регіонів, прем’єр-міністр. Його не просто турбує баланс бюджету, його турбують інтереси верхівки владних структур, збереження їх зарплат та пільг, тому він готовий урізати все, що ріжеться у найбідніших та найменш захищених, не зважаючи на норми Конституції або законів і тому під проектом №9127 стоїть особистий підпис Азарова.

Лавринович О.В. Член Партії регіонів, міністр юстиції, юрист вищої кваліфікації. Чітко усвідомлює, на що йде і які статті законів порушує. Його міністерство готувало проект, сам міністр представляв його у Раді. У пакеті документів 9127 підпис Лаврино­вича є.

Литвин В.М. Лідер Народної партії, голова ВР. Знає й чудово розуміє все, що відбувається навколо 9127. Довго стримував натиск, але зрештою організував усе, як потрібно — злочинцям, а не народу Стенограма це зафіксувала.

Агресивно-слухняна більшість. Під керівництвом дириген­та-«смотрящого», Чечетова, 9127 підтримали 246 депутатів: Партія регіонів — 189, Народна партія — 19, позафракційні — 10, тушки у фракції «НУ—НС» — 11. Знайдіть їхні прізвища на сайті Ради і добре запам’ятайте на майбутнє.

До сказаного надаю дві цитати: «Я абсолютно уверена, что пенсии прокуроров и судей надо уменьшать, в обществе должна быть справедливость. Высокопоставленные чиновники должны разделять с народом все трудности, которые страна переживает в период реформ», – пояснила Герман.

«В штурме Рады виноваты правящее большинство и правительство, а не афганцы», - вважають в партії регіонів.

Слід доповнити, - вважати то вважають, однак творять всупереч як Конституції, так і здоровому глузду.

Якщо Генеральна прокуратура наважиться зупинити цей злочин і притягнути винних до відповідальності, вона може порушити кримінальну справу за фактами, викладеними вище. Конкретну кваліфікацію статтей у Кримінальному кодексі зобов’язані надати слідчі.

Всім добре зрозуміло, - злочинцем людину може назвати лише суд. Саме так. За од­нієї умови — якщо в країні суд є. В Україні його немає, у цьому переконався практично кожен інвалід війни та чорнобиля. Тому імена злочинців названо, маючи на те і моральні, і правові підстави.

Під час переговорних процесів, представники громадських чорнобильських організацій заздалегідь попереджали, підказували, як зробити правильно, не порушуючи закон, — не прислухалися.

Відповідальність.

Проблема соціальних виплат і пільг справді існує, і її потрібно вирішувати, разом з цим, не має право парламент щомісяця впроваджувати нові пільги й нові категорії пільговиків. Тим більше за суто професійною ознакою.

Чим далі від Чорнобильської катастрофи, тим більше власників «корочок» ліквідатора, чим далі від війни — тим більше липових ветеранів. Хто, як не прокуратура, разом із службою безпеки України, мають побачити тут корупцію?

Чи Вам не відомо, що навколо судів створено потужні корупційні мережі, де юридичні фірми за пристойний відкіт «вибивають» для громадян із держави всілякі виплати та пільги? Мільярди!

Чи Ви не бачите, що багато підлеглих Вам прокурорів, суддів, міліціонерів, податківців та митників їздять на машинах екстра-класу, дехто відкрито декларує нерухомість за кордоном, але при цьому вони ж отримують пільги з бюджету?!

Неприпустимо, коли є закон, але він не виконується і прокуратура не це не реагує. І це триває рік у рік, при всіх генеральних прокурорах.

Держава зобов’язана захистити слабких і тих, хто справді потребує підтримки, — це її пряма функція. Але в Україні не може бути 13 мільйонів пільговиків — 28% населення. Жодна економіка і жоден бюджет такого не витримають, тільки ніяк не можна зрозуміти, чому боротьбу з пільговими категоріями розпочали саме з інвалідів війни та Чорнобиля, з тими хто забезпечив захист вітчизни та зберіг від ядерного катаклізму всю Європу та й Вас особисто і членів Вашої родини?...

Соціальні стандарти, які держава гарантує своїм громадянам, тим більше коли держава примушує (просить) громадян ризикувати своїми здоров’ям та життям, — такі зобов’язання держави повинен визначати Закон. Ніякого ручного керування Кабміну!

Проштовхувати закони, які зачіпають інтереси мільйонів людей, до того ж підривають стабільність суспільства й держави, без попереднього широкого обговорення — недопустимо! Лаврино­вич знає, що він не мав права вносити проект 9127 без обговорення з громадськістю.

Чесний діалог із суспільством для влади, яка замахнулася на системну реформу, — необхідна умова успіху реформи і наступності (коли влада зміниться) у її проведенні.

У діалозі ключові слова — чесність і довіра.

Громадські Чорнобильські організації, та громадські організації інвалідів війни, афганські організації, які відстоюють права чорнобильців, ветеранів та інвалідів, чітко показали, що ми до діалогу готові, разом з цим діалог має бути в межах Конституції та чинного законодавства. Це було підтверджено 27.09.2011 р, на останньому засідання робочої групи за участю 12 громадських чорнобильських організації та особисто заявлено віце-премєр-мінстром Тигіпко С.Л.

Та не так сталося, як гадалося.

30 вересня 2011 року, в засобах масової інформації, зявилось повідомлення, в яких оприлюднені факти підписання меморандуму між Премєр-Міністром М.Я. Азаровим та лідером організації «Союз Чорнобиль України» Андреєвим Ю.Б. меморандуму, одним із пунктів якого, є чітке обмеження подальшого вирішення питання повернення у законодавче русло, ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи», шляхом обмеження виплат інвалідам-ліквідаторам катастрофи на Чорнобильській АЕС пенсійних виплат із розрахунку кратності мінімальних пенсій встановлених Державним бюджетом України, при цьому дане обмеження підноситься як підвищення пенсійних виплат на 25% у 2012 році.

Ці штрейкбрехерські дії пана Андреєва Ю.Б. та чергова ревізія Конституції і чорнобильського законодавства Кабінетом Міністрів України, адже ці дії створили у країні сприятливий ґрунт для розквіту свавілля та зневаги до принципів верховенства права та можуть послужити черговим поштовхом до масової непокори та заворушень серед ліквідаторів Чорнобиля в першу чергу.

Пане Генеральний прокурор, не можна залишити осторонь питання зверх збагачення, звідки взялося в Україні 6155 мільйонерів, чому, лише за 2010 кризовий рік, в Україні додатково зявилось 1200 мільйонерів? Чиє Межи­гір’я? Чому син президента так швидко став мільярдером? Та й син прем’єра дихає йому в спину?! І тому подібне. Буде розмова німого з глухим. Як і сталося з проектом 9127. ("Ми маємо значний приріст мільйонерів за результатами декларування. У минулому році їх було 6155 людей", - сказав Клименко. Таким чином, за рік кількість мільйонерів в Україні офіційно зросла на 1200 осіб).

Грубе нав’язування прийняття проекту 9127, які неодноразово провокував кабінет Міністрів та особисто М.Я.Азаров, призвели 20.09.2011 року до крайнього масового невдоволення, яке могло вилитись не лише в кровопролиття, а й масові безпорядки із введенням в країні надзвичайного стану. Виходячи із викладених вище фактів та стрімко падаючого рейтингу правлячої партії, така ситуація вкрай вигідна напередодні виборів, які за таких обставин просто не будуть проводитись.

Ви ще можете зупинити цей злочин. Тим самим локалізувати конфлікт, який наростає в суспільстві, уберегти Україну від чергового катаклізму, шляхом забезпечення виконання Конституції України, Закону України «Про прокуратуру», та свого ж наказу від 12 квітня 2011 року N 3гн «Про організацію правозахисної діяльності органів прокуратури України» із змінами і доповненнями, внесениминаказом Генерального прокурора України від 21 червня 2011 року N 1гн-1/3гн-1. П.2. якого передбачено правозахисну діяльність організовувати та здійснювати шляхом нагляду за додержанням і застосуванням законів Кабінетом Міністрів України, міністерствами та відомствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями, незалежно від форм власності, підпорядкованості та приналежності, посадовими особами та громадянами.Пунктом 2.3. передбачено, що за відсутності відповідного уповноваженого державного органу вживати заходів прокурорського реагування, спрямовані на захист прав і свобод людини та громадянина, інтересів держави.

Відповідно до крайніх меж, до яких дійшли владні структури, з метою забезпечення вимог Конституції України, міжнароднидних договорів, ратифікованих Україною та припинення ревізії пільг і компенсацій інвалідам війни та чорнобиля, я повністю підтримую звернення від 20 вересня 2011 року оголошене у м. Львові, вул. Винниченка,18 і ставлю свій підпис поруч з їх вимогами, та звертаючись до Вас особисто, Генерального прокурора України, з вимогами:

1. Дати юридичну оцінку діям Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. з приводу втручання в дії судової гілки влади.

2. Внести протест на неправомірно підписаний меморандум від 30.09.2011 р. Між Кабінетом Міністрів України та Організацією «Союз чорнобиль України», в частині допущених Порушень Конституції України та чорнобильського законодавства.

3. Внести припис Кабінету Міністрів України про зупинення дії постанов Кабінету Міністрів та розпоряджень, які обмежують право пенсійних виплат ліквідаторам катастрофи на ЧАЕС, відповідно до ч. 4 ст. 54 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської ката строфи».

4. По результатам перевірки внести подання про припинення повноважень посадових осіб, які вчинили кримінальний злочин проти ліквідаторів-інвалідів Чорнобиля в України.

5. Надати офіційно, законодавчо обґрунтовану відповідь по всім, наданим вище фактам порушень Конституції та чинного законодавства.

Запись была опубликована: glavred(ом) Воскресенье, 2 октября 2011 г. в 9:36
и размещена в разделе Наше право.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта