?> Зразок: для подальшого внесення пропозицій: | «ПостЧорнобиль»
 
 

«ПостЧорнобиль»

Газета Всеукраїнської Спілки ліквідаторів-інвалідів "Чорнобиль-86". Всеукраїнський часопис для інвалідів Чорнобиля, ліквідаторів, чорнобилян.
30.09.2011, рубрика "Наше право"

Зразок: для подальшого внесення пропозицій (оновлено):

Особисто: Президенту України

Януковичу В.Ф.

. вул. Банкова, 11. М. Київ 01220

Від: ___________________________

____________________________

_____________________ ліквідатор

катастрофи на ЧАЕС у _____році 1-ї категорії).

Заява

про відставку Прем’єр-міністра Азарова М.Я.

та забезпечення стабільності в Державі

Україна.

Я, ліквідатор катастрофи на чорнобильській АЕС 1-ї категорії, визнаний інвалідом у зв’язку з катастрофою на ЧАЕС, інвалідом війни __групи. Конституцією України та чорнобильським Законом визнано моє право на пенсію з розрахунку ___ ми мінімальних пенсій по віку, ___% додаткової пенсії за шкоду здоровю та відповідні пільги, які я теж вважаю за компенсацію за втрату моєї працездатності.

Відповідно до аудиту проведеного рахунковою палатою, щодо ефективності використання коштів державного бюджету в 2009-2010 роках, призначених на компенсації за заподіяну здоров'ю шкоду та допомогу на оздоровлення, Створена Мінсоцполітики система виплати таких компенсацій та допомоги є неефективною, базується на нормативно-правових актах, які не відповідають вимогам закону «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», що призводить до порушення їхніх конституційних прав на соціальний захист. (аудит рахункової палати, щодо ефективності використання коштів державного бюджету в 2009-2010 роках, призначених на компенсації за заподіяну здоров'ю шкоду та допомогу на оздоровлення).

Ці обставини є причиною масових звернень чорнобильців до судових органів з вимогами про виплати недоотриманих компенсацій та допомоги. Сума коштів, які державі належить сплатити за рішеннями судів, як і кількість позовів громадян до держави, стрімко зростає. Станом на 15 червня 2011 року ця сума досягла 105,9 млн. гривень.

У ході аудиту з'ясовано, що розміри одноразової компенсації за шкоду, заподіяну здоров'ю, інвалідам-чорнобильцям не переглядались Урядом з 1996 року. Діючі на сьогодні розміри компенсації у 100 разів нижчі за визначені законом.

Затвердження Загальнодержавної програми подолання наслідків Чорнобильської катастрофи на 2006 - 2010 роки не змінило ситуацію на краще. Основне завдання програми, яке полягало у наближенні до 2010 року розмірів компенсацій і допомоги за шкоду, заподіяну здоров'ю, до законодавчо встановлених, так і не виконане.

Мінсоцполітики не створило достовірної системи обліку громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, із зазначенням повної інформації про нарахування їм компенсаційних виплат, що істотно впливає на об'єктивність даних про структуру та чисельність постраждалих.

З року в рік триває зростання обсягів кредиторської заборгованості з цих виплат, яка станом на 1 січня 2011 року була 22,2 млн. гривень.

Пропозиції щодо врегулювання зазначеного питання надіслані Верховній Раді, Кабінету Міністрів та Міністерству соціальної політики

За два дні до розгляду в парламенті проекту держбюджету на 2012 рік, Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив про те, що вважає нормою жити за чужі гроші. (20 вересня під час лекції «Столипінські реформи і сучасні виклики для України» для студентів Київського національного економічного університету імені Гетьмана: «Кредит - обов'язкова умова розвитку економіки. Можна жити без кредиту? Звичайно, не можна. Завжди можна спокійно жити за чужі гроші. Поки розвиваємося. Це треба вміти і в молодості, і в старості, і в зрілі роки»). Невелика історична довідка: у часи Столипіна в Росію увійшли 13 мільйонів рублів золотом, а вивезено було 38 мільйонів. Очевидно про це Азаров або не знає або «забув». Залучити 1 грн, а віддати - 3? Це і є мета урядових реформ, під які зверстаний бюджет-2012?

За чий же рахунок пропонується «спокійно жити»? За рахунок пенсіонерів, ветеранів, пільговиків, малозабезпечених. Саме їм Кабмін пропонує заплатити за ті кредити,  які планується брати для свого спокійного життя.

У 2012 році Кабмін планує залучити запозичень на суму: 91,87 млрд. грн. На обслуговування і погашення зовнішнього, внутрішнього і гарантованого державою боргу з бюджету буде виділено 95,59 млрд. грн. Гранична величина державного боргу буде збільшена на 40 млрд. грн. - з 375,6 млрд. грн. в 2011 г до 415,57 млрд. в 2012 році

Всього планується віддати старих боргів і взяти нових на суму 187,46 млрд. грн. Цих грошей вистачило б на 3,5 роки роботи Мінсоцполітики, або на 10,5 років - армії, або на 8,5 років - міносвіти, науки молоді та спорту при збереженні нинішніх цін.

Бюджет мінсоцполітики зменшено на 9,25 млрд. грн. (з 62,77 млрд. грн в 2011 до 53,52 млрд. в 2012 г). Практично всі ці гроші отримані за рахунок зменшення дотацій Пенсійному фонду (з 58,32 млрд. грн. В 2011 р. до 48,26 млрд. грн у 2012р). При цьому, дотації Пенсійному фонду на покриття витрат по спеціальних і ВІП пенсіях збільшилися на 5,5 млрд. грн. (З 40,56 млрд. грн. в 2011 до 46,06 млрд. грн. в 2012). Тобто, ВІП-пенсіонери будуть себе почувати «сухо і комфортно».

Кошти на покриття дефіциту бюджету Пенсійного фонду зменшені на 15, 56 млрд. грн. (з 17,76 млрд. грн. в 2011 до 2,2 млрд. в 2012 г). Кожного пенсіонера в 2012 р. пограбували на 1100 грн. Це і є ціна «пенсійної реформи».

Новорічні подарунки олігархам

15 млрд грн передбачається витратити на надання держгарантій комерційним фірмам (ст. 6). 12 млрд грн планується передати «Нафтогазу» для збільшення його статутного фонду (ст. 17). Таким чином, прямі дотації держави і кредитні кошти, передані «Нафтогазу» з «Ощадбанку» і «Укрексімбанку, складуть на кінець 2012 року 71,2 млрд. грн. (обсяг рекапіталізації з початку 2009 р. склав вже 36.8 млрд. грн., Додатково «Нафтогаз» підтримали безальтернативними кредитами держбанків «Ощадбанку і «Укрексімбанку» в обсязі 22.4 млрд. грн., разом 59.2 млрд. грн. На середину 2011 року). 6,8 млрд грн отримають власники збиткових вугільних шахт (Додаток № 3). 5 млрд. грн. планується передати у вигляді кредиту Аграрному фонду (ст 18). 1 млрд. грн. буде витрачено на збільшення статутних фондів «Укренерго» і «Укргідроенерго» (ст 19).

Пане Президент, на мою думку, це не просто подальший грабунок найменш захищених та малозабезпечених, це шлях в пряме провалля всієї країни та геноцид Українського народу. Доказом цьому є витрати на медичне обслуговування народних депутатів та керівного складу органів держвлади збільшені в 1,8 раза (!) або на 180 млн. грн. (з 201,8 млн. грн. в 2011 р. до 381,4 млн. грн. в 2012 р.). Ще 200 млн. грн. планується витратити на їхнє санаторно-курортне лікування (87 млн. виділяється Верховній Раді і 113 млн. грн. - ДУСі). Але при всьому цьому Кабмін упевнений в тому, що народ лікувати не обов'язково. Витрати на МОЗ знижені на 0,5 млрд. грн. з 7,58 млрд. грн. в 2011 р. до 7,07 млрд. в 2012. (Олег Дмитренко, Економіка, 24.09.11 о 23:26).

Хронологія злочину

Провісником законопроекту №9127 був його старший брат під номером 7562 — та ж сама назва, той самий автор, по суті — калька. 7562 не побачив світу, опозиція його абортувала 6 вересня. Однак через два дні після того на світ з’явився №9127.

А тепер про все по черзі. На старий Новий рік від М.Я.Азарова під «йолку» народ України отримав святковий подарунок. Саме цього дня, 14 січня, його уряд вніс законопроект №7562. Назва — «Про гарантії держави щодо виконання рішень суду» — нічого поганого не віщувала. Швидше навпаки. Читаємо пояснювальну записку: «Внесен­ня запропонованих змін до чинного законодавства дозволить Україні виконати у відповідній частині рішення Європейського суду в справі «Юрій Миколайович Іванов проти України».

Можливо, пана Іванова Ю.М. і хотіли ощасливити. Йому і таким, як він, у законопроекті відведено п’ять сторінок із двадцяти. Але цей закон точно завдасть відчутного удару по мільйонах громадян із іншими прізвищами. А ще — він дозволить урядові безконтрольно приватизувати стратегічні об’єкти енергетики, насамперед газотранспортну систему.

Досягненню цих двох «стратегічних цілей» присвячено втричі більше — п’ятнадцять сторінок законопроекту, злочинницьки захованих у Перехідних положеннях. Злочинницьки, бо за гарною назвою закону заховали зовсім інше, зле. Добре не ховають.

Перехідними положеннями вносяться зміни у п’ятнадцять (!) законів України, у підсумку — обмежуються або скасовуються соціальні гарантії держави для мільйонів українських громадян різних категорій.

А тепер наберіться терпіння прочитати до кінця перелік категорій громадян, яким М.Я.Азаров хоче обмежити або скасувати соціальні гарантії, — це понад десять мільйонів людей по всій країні.

Злочинна суть Перехідних положень полягає в тому, що у разі ухвалення цього проекту рівень гарантованих державою соціальних стандартів визначатиме не Закон, а Кабмін — своїми підзаконними актами. Фактично — Мінфін, у ручному режимі. Так, як захоче. Для мільйонів людей соціальні гарантії та пільги буде обмежено або скасовано, сумніватися в цьому не доводиться.

Наведу приклад.

Радою — ухвалено і президентом — підписано Закон України №1510 від 11 червня 2009 р. Відповідно до цього закону, що набув чинності з 1 січня 2010 року, військовослужбовці отримали право на грошову компенсацію вартості житла (на їхнє бажання) замість власне житла, яке їм гарантує держава. Щоб черга рухалася швидше, а бюджетні гроші не витрачалися на хабарі місцевій влади та відкоти будівельникам. Але реально військові такого права не отримали досі. Чому? Бо Кабмін за два з гаком роки так і не спромігся ухвалити постанову, яка б визначила порядок (процедуру) отримання грошової компенсації. І не має наміру це робити, ігноруючи закон, звернення депутатів, скарги військових та членів їхніх сімей.

Отож те саме буде з усіма соціальними гарантіями й пільгами, якщо Рада дозволить виключити з соціальних законів конкретні зобов’язання держави в цифрах (суми та періодичність виплат) і передати Кабмінові право в ручному режимі фінансувати лише ті гарантії і пільги, які він зможе або захоче забезпечити.

А саме таку хитру «технологію» і вмістив у Перехідні положення міністр юстиції Лавринович. Із законів викреслюються конкретні суми виплат і їх періодичність, а натомість всюди по тексту вписуються однотипні фрази: «Виплати здійснюються в порядку та в розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України».

Ручне керування Кабміну — це політична доцільність і корупція. Більше того, громадяни втрачають право піти в суд і там захистити своє законне право, бо право це якраз і хочуть із закону вилучити! Немає права — немає суду. «Спритність рук — і ніякого шахрайства!»

Неважко передбачити, що грошей у Кабміну не буде. Хто ж добровільно відмовиться від диких відкотів, бюджетного розкрадання та шикарного життя у стилі Luxury? За найскромнішими оцінками, при теперішній «сильній» владі з бюджету крадуть 20% коштів (Ваша цитата, - пане Президент! «І навіть більше» (цитата Азарова). Хоча й за зізнанням лідерів ПР виходить приблизно 60 мільярдів гривень на рік! Зрозуміло, що на соціальні гарантії грошей не залишиться, і не тільки на них.

Усі парламентські комітети розглянули законопроект і… відмовилися його підтримувати. Саме через невідповідність змісту назві, злодійкувато сховані Перехідні положення і грубе порушення Конституції. Лише один комітет Ківалова (з питань правосуддя) висловився «за».

Головне науково-експертне управління Ради підготувало свій висновок — теж негативний.

Фракції БЮТ, «НУ—НС» і КПУ постійно порушували це питання на погоджувальній раді по понеділках, у присутності представників і Кабміну, і президента. Вимога депутатів — Кабмін повинен відкликати проект №7562. Автор статті (з якої мною взято витяг), як голова комітету, мінімум п’ять разів озвучував цю саму вимогу.

Всі ключові посадові особи у владі, навіть якщо раніше й не знали, то тепер уже чітко почули й усвідомили: 7562 — це афера, злодіяння, злочин проти народу, Конституції і законів України.

Та М.Я. Азарова це не зупинило і він, в черговий раз підібрав дату 22 червня (чи не найтрагічніший день в історії не лише України), для підписання доручення за № 31-07330-3-10/4353 на імя Онопенко В.В. та Пасенюка О.М., чим самим не просто втручаючись в роботу судів, а фактично надавши право не виконувати вже прийняті судові рішення оголосивши цим війну Конституції, судовій гілці влади, всьому населенню України, яке спромоглось здобути правду в системі судочинства та перекривши подальший доступ до судової гілки влади.

Пане Президент, хіба це не провокація на масові заворушення? Однак, думаю, що більшість громадян зрозуміли суть такого вчинку і продовжили свою боротьбу масовими протестами та потоком скарг, не піддавшись на спробу підняти бунт і ввести в Державі Україна надзвичайний стан, який, дав би змогу зупинити дію цілого ряду статей Конституції та чинного законодавства.

У перший же пленарний день вересня Партія регіонів вимагала включити №7562 до порядку денного осінньої сесії. Не вийшло — 209 голосів. Регіонали вимагають проголосувати повторно — і знову проліт, 210 голосів. Чечетов провис у нокауті.

А далі команда Азаров М.Я. пішла напролом. Увечері 8 вересня Кабмін реєструє той самий проект (крім норми про приватизацію газової труби) під новим номером 9127.

Литвин, нехтуючи мораль і закон, робить усе, щоб уже на ранок 9127 було внесено в зал і проголосовано. Хто і чому зламав Литвина, не мені шукати, але ламати себе дозволяють або слабкодухі, або безпринципні. Спікер, як це з ним часто трапляється в конфліктних ситуаціях, завбачливо залишає зал, передоручаючи довершити аферу Мартинюку. При цьому Литвин дає команду своїй фракції голосувати «за».

Як головуючий на засіданні Мартинюк справу свою довершив. На табло 246 голосів — законопроект №9127 ухвалено у першому читанні. Пауза.

Кваліфікація злочину

Співучасники злочину порушили: дванадцять статей Конституції України (статті 6, 8, 17, 19, 21, 22, 55, 85, 92, 113, 117, 124); Закон України «Про регламент Верховної Ради України», плюс кілька обов’язкових для виконання рішень Конституційного суду. детальним юридичним обґрунтуванням цей перелік міститься у висновку Головного науково-експертного управління ВР).

Порушуючи законодавство України, співучасники злочину діяли цілком усвідомлено і вкрай організовано; в умовах чіткої координації вони реалізовували єдину волю й працювали на досягнення єдиної мети; більше того, вони були заздалегідь неодноразово, в усній і письмовій формі, попереджені про незаконність їхніх дій, так само як про руйнівний характер наслідків — для держави і суспільства.

Наслідки злочину

Вони також названі у висновку ГНЕУ і рішеннях Конституційного суду. Ось кілька витягів із цих документів, щоб ми розуміли, чим для держави і суспільства може обернутися ухвалення Радою і підписання Януковичем закону №9127.

«Руйнуються засади правової держави».

«Легалізується втручання виконавчої влади у сферу правосуддя».

«Легалізується втручання Ка­бінету міністрів України у сферу виключної компетенції законодавчого органу».

«Підривається принцип довіри особистості до держави».

«Порушується принцип верховенства права — принцип пропорційності, забезпечення правових очікувань, правової впевненості, права на захист».

Прочитайте проект №9127, порівняльну таблицю. І самі побачите, чим ці експерименти можуть закінчитися для країни. Дві позиції для порівняння.

Сьогодні інваліду війни І групи держава щорічно до 9 травня гарантує десять мінімальних пенсій за віком, ІІ групи — вісім, ІІІ групи — сім; учаснику бойових дій — п’ять мінімальних пенсій, плюс щорічне лікування в санаторії. А от законопроект №9127 не гарантує інвалідам і учасникам бойових дій нічого: Кабмін може дати їм по дві-три гривні або 10—15 копійок; а путівку в санаторій — узагалі раз на 30 або 50 років. І при цьому все буде ніби законно. Суди відпочивають, інваліди прискорено вимирають. У цьому була справжня мета? Пане Президент, хто при такому ставленні до солдата — інваліда війни захищатиме нашу країну на наступній війні? Подумайте, Вікторе Федоровичу, ви ж Верховний Головнокомандувач, чи вам про це не доповіли?

Сьогодні я, як ліквідатор аварії на ЧАЕС, який внаслідок опромінення втратив здоров’я і став інвалідом, а також сім’ям, які втратили годувальника-ліквідатора, чітко знаю, що держава гарантує одноразову компенсацію в таких розмірах: інвалідам I групи — 60 мінімальних зарплат; II групи — 45; III групи — 30; дітям-інвалідам — 10; сі­м’ям, які втратили годувальника, — 60; батькам померлого ліквідатора — 30 мінімальних зар­плат. Тепер увага: законопроект №9127 не гарантує жодному з нас нічого! Скільки Кабмін захоче, стільки й дасть.

Пане Президент, Ви не думали, що ліквідатори-інваліди і сім’ї тих, хто вже помер від отриманої радіації, проклянуть таку владу разом з її президентом? А як нам вірити державі, яка забрала в них рідну людину, а потім намагається заощадити на одноразовій виплаті у зв’язку зі смертю?! Вікторе Федоровичу, може, прочитаєте уважно цей опус під номером 9127? Бо незнання від відповідальності не звільняє від відповідальності

Співучасники злочину

Про проект №9127 Ви особисто поінформований. Якщо не від самого Азарова, то через Акімову (представник президента в Кабміні) і Мірошниченка (представник президента в Раді). Двоє останніх володіють усіма деталями, включно з переліком порушень та прогнозом наслідків. Тому, ви-то вже точно мали знали, що проект 9127 передає Кабмінові десятки мільярдів саме в ручний режим!

Азаров М.Я. Лідер Партії регіонів, прем’єр-міністр. Його не просто турбує баланс бюджету, його турбують інтереси верхівки владних структур, збереження їх зарплат та пільг, тому він готовий урізати все, що ріжеться у найбідніших та найменш захищених, не зважаючи на норми Конституції або законів і тому під проектом №9127 стоїть особистий підпис Азарова.

Лавринович О.В. Член Партії регіонів, міністр юстиції, юрист вищої кваліфікації. Чітко усвідомлює, на що йде і які статті законів порушує. Його міністерство готувало проект, сам міністр представляв його у Раді. У пакеті документів 9127 підпис Лаврино­вича є.

Литвин В.М. Лідер Народної партії, голова ВР. Знає й чудово розуміє все, що відбувається навколо 9127. Довго стримував натиск, але зрештою організував усе, як потрібно — злочинцям, а не народу Стенограма це зафіксувала.

Агресивно-слухняна більшість. Під керівництвом диригента-«смотрящого», Чечетова, 9127 підтримали 246 депутатів: Партія регіонів — 189, Народна партія — 19, позафракційні — 10, тушки у фракції «НУ—НС» — 11. Знайдіть їхні прізвища на сайті Ради і добре запам’ятайте на майбутнє.

До сказаного надаю дві цитати: «Я абсолютно уверена, что пенсии прокуроров и судей надо уменьшать, в обществе должна быть справедливость. Высокопоставленные чиновники должны разделять с народом все трудности, которые страна переживает в период реформ», – пояснила Герман.

«В штурме Рады виноваты правящее большинство и правительство, а не афганцы», - вважають в партії регіонів.

Від себе скажу, - вважати то вважають, однак творять всупереч як Конституції, так і здоровому глузду.

Якщо Генеральна прокуратура наважиться зупинити цей злочин і притягнути винних до відповідальності, вона може порушити кримінальну справу за фактами, викладеними вище. Конкретні статті у Кримінальному кодексі хай уже підшукають слідчі.

Я добре розумію, - злочинцем людину може назвати лише суд. Згоден. За однієї умови — якщо в країні суд є. В Україні його немає, у цьому переконався не лише я. Тому імена злочинців називаю я, маючи на те і моральні, і правові підстави.

На собі мені довелось відчути вибірковість правосуддя, коли поруч позитивно вирішуються абсолютно ідентичні пенсійні чи пільгові справи чорнобильців та забезпечується їх виплата в найкоротші терміни, в той же час, щодо мене приймаються абсолютно неадекватні відмови із абсурдними поясненнями, абой без таких. ________________________________________________________________________________________________________________

За моєї згоди та доручення, мої вимоги та пропозиції неодноразово викладено у заявах та зверненнях як до Премєр-міністра М.Я.Азарова, так і до Вас особисто, як до гаранта Конституції України, прийнятих та направлених за особистими підписами керівників громадських чорнобильських організацій на форумах у м.м. Херсоні та Харкові. Під час переговорних процесів, представники громадських чорнобильських організацій заздалегідь попереджали, підказували, як зробити правильно, не порушуючи закон, — не прислухалися.

Відповідальність

Реформований суд виніс вердикт: під час виборів можна обіцяти все що завгодно, за невиконання обіцянок жодної відповідальності немає. Якщо не вірити ні Вам особисто ні суду, так кому тоді вірити?

Проблема соціальних виплат і пільг справді існує, і її потрібно вирішувати, разом з цим, не має право парламент щомісяця впроваджувати нові пільги й нові категорії пільговиків. Тим більше за суто професійною ознакою.

Чим далі від Чорнобильської катастрофи, тим більше власників «корочок» ліквідатора, чим далі від війни — тим більше липових ветеранів. Хто, як не Влада має побачити тут корупцію?

Чи Вам не доповіли, що навколо судів створено потужні корупційні мережі, де юридичні фірми за пристойний відкіт «вибивають» для громадян із держави всілякі виплати та пільги? Мільярди!

Чи Ви не бачите, що багато прокурорів, суддів, міліціонерів, податківців та митників їздять на машинах екстра-класу, дехто відкрито декларує нерухомість за кордоном, але при цьому вони ж отримують пільги з бюджету?!

Неприпустимо, коли є закон, але він не виконується. І це триває рік у рік, при всіх Кабмінах.

Держава зобов’язана захистити слабких і тих, хто справді потребує підтримки, — це її пряма функція. Але в Україні не може бути 13 мільйонів пільговиків — 28% населення. Жодна економіка і жоден бюджет такого не витримають, тільки ніяк не можна зрозуміти, чому боротьбу з пільговими категоріями розпочали саме з інвалідів війни та Чорнобиля, з тими хто забезпечив захист вітчизни та зберіг від ядерного катаклізму всю Європу та й Вас особисто і членів Вашої родини?...

Що потрібно робити?

Запровадити на півроку мораторій на встановлення Радою нових виплат і пільг.

Провести за три місяці (якщо цього не зроблено досі) повну ревізію пільговиків, вичистити від липових «корочок», перекрити схеми їх видачі.

Забезпечити повну прозорість і цільове використання мільярдних коштів за програмами соціальної спрямованості.

Розібратися з корупцією навколо судів, які заробляють на пільгах і пільговиках.

Реально, тобто чесно оцінити ресурсні можливості бюджету, на рік-три-п’ять наперед. Виділити пріоритети серед нинішніх 87 категорій і статусів пільговиків, запропонувати розумний баланс інтересів, із перспективою вирівнювання ситуації кожних півроку.

Де розумно — для бюджетників замінити професійні пільги на підвищену зарплату.

Запропонувати критерії та механізми з акцентом на адресний характер допомоги, яка виключатиме «підтримку» тих, хто і без держави живе непогано.

Соціальні проблеми потрібно вирішувати відповідально, у реальній відповідності з Конституцією України, якщо ж не вистачає коштів на забезпечення негайних виплат, чітко й обґрунтовано довести це до всього населення України, тимчасово зменшивши фактичні виплати, в першу чергу депутатському корпусу і в останню чергу інвалідам війни та чорнобиля, визнавши недоплату як борг Держави, та надавши гарантії по цим виплатам на майбутнє. (Це може бути зроблено навіть шляхом введення в обіг Державних облігацій, на які має розповсюджуватись інфляційний відсоток, із видачею таких облігацій в процентному відсотку тим, хто отримує зарплатню та пенсії понад 10 мінімальних прожиткових мінімумів). Та вводити ці зміни розумним чином, з повним Конституційним обґрунтуванням, а не нахрапом, у режимі «гоп-стоп», як із проектом 9127.

Соціальні стандарти, які держава гарантує своїм громадянам, тим більше коли держава примушує (просить) громадян ризикувати своїми здоров’ям та життям, — такі зобов’язання держави повинен визначати Закон. Ніякого ручного керування Кабміну!

Проштовхувати закони, які зачіпають інтереси мільйонів людей, до того ж підривають стабільність суспільства й держави, без попереднього широкого обговорення — недопустимо! Лавринович знає, що він не мав права вносити проект 9127 без обговорення з громадськістю.

Чесний діалог із суспільством для влади, яка замахнулася на системну реформу, — необхідна умова успіху реформи і наступності (коли влада зміниться) у її проведенні.

У діалозі ключові слова — чесність і довіра.

Громадські Чорнобильські організації, та громадські організації інвалідів війни, афганські організації, які відстоюють права чорнобильців, ветеранів та інвалідів, чітко показали, що ми до діалогу готові, розуміємо, що реальні (хай, тимчасово нижчі) гарантії, ніж дуті цифри в законі.

Пане Президент, я не можу залишити осторонь питання зверх збагачення, звідки взялося в Україні 6155 мільйонерів, чому, лише за 2010 кризовий рік, в Україні додатково зявилось 1200 мільйонерів? Чиє Межигір’я? Чому син президента так швидко став мільярдером? Та й син прем’єра дихає йому в спину?! І тому подібне. Буде розмова німого з глухим. Як і сталося з проектом 9127. ("Ми маємо значний приріст мільйонерів за результатами декларування. У минулому році їх було 6155 людей", - сказав Клименко. Таким чином, за рік кількість мільйонерів в Україні офіційно зросла на 1200 осіб).

Грубе нав’язування прийняття проекту 9127, які неодноразово провокував кабінет Міністрів та особисто М.Я.Азаров, призвели 20.09.2011 року до крайнього масового невдоволення, яке могло вилитись не лише в кровопролиття, а й масові безпорядки із введенням в країні надзвичайного стану. Виходячи із викладених вище фактів та стрімко падаючого рейтингу правлячої партії, така ситуація вкрай вигідна напередодні виборів, які просто не будуть проводитись.

Ви ще можете зупинити цей злочин. Тим самим локалізувати конфлікт, який наростає в суспільстві, уберегти Україну від чергового катаклізму, команду і себе особисто від кримінальної відповідальності за порушення Конституції та законів.

Як зупинити?

Перший крок: прийняти закон 9127 без Перехідних положень (таке виправлення вже зареєстроване), виконавши тим самим зобов’язання України перед Європейським судом. У такій редакції закон 9127, мали б, підтримати усі фракції ВР, у тому числі опозиція.

Другий крок: розробити і внести в Раду законопроект, назва якого відповідала б його змістові, наприклад — «Про систему державних соціальних гарантій і пільг».

Ви обіцяли «почую голос кожного» — тож подайте цей голос.

Відповідно до крайніх меж, до яких дійшли владні структури, з метою забезпечення вимог Конституції України, міжнароднидних договорів, ратифікованих Україною та припинення ревізії пільг і компенсацій інвалідам війни та чорнобиля, я повністю підтримую звернення від 20 вересня 2011 року оголошене у м. Львові, вул. Винниченка,18 і ставлю свій підпис поруч з їх вимогами, та звертаючись до Вас особисто, як до Гаранта Конституції з вимогами:

1. Відставки Кабінету Міністрів України в повному складі - за неодноразові порушення Конституції України та законів України ;

2. Відставки голови Верховної Ради України Литвина В.М. – як такого, що не спромігся привести діяльність ВРУ в законне русло ( зокрема голосування депутатами тільки особисто) та запобігти прийняттю нікчемних законів ;

3. Від Верховної Ради України - скасувати прикінцеві положення Закону України “Про Державний бюджет на 2011 рік ”, які обмежують соціальні гарантії населення з моменту його прийняття та зняти з розгляду в другому читанні проект закону України № 9127 ;

4. Від Генеральної прокуратури України – дати юридичну оцінку діям Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. з приводу втручання в дії судової гілки влади, а від прокурора Запорізької області попередження керівникам Головного управління праці та соціального захисту та Головного управління Пенсійного фонду України у Запорізькій області про настання кримінальної відповідальності за умисне невиконання рішень судів, які набрали законної сили.

Насамкінець додаю цитату Івана Драча: -

«– Воно вибухне рано чи пізно. Кришка цього казана мусить бути зірвана, бо так не може тривати. Хіба міг хтось за півроку до Майдану сказати, що він буде? Ні. Але він стався. Прийде інша вибухова хвиля. Це молодь з університетів, до них доєднаються люди середнього, навіть старшого віку. Проґавимо цей шанс, буде ще один. Людство ж розвивається». (Журнал "Країна" №90 за 30.09.2011 "Бандитська держава, моторошна, але наша" - Іван Драч).

Сподіваюсь отримати обґрунтовану відповідь за Вашим особистим підписом, пере направлення та відповіді за іншими підписами, вважатиму за неправомірні із залишенням за собою права захищати свої права у міжнародних інстанціях та відповідно до Конвеції про захист прав і свобод людини, ратифікованої Україною.

З повагою

___________________________.

«____»______________2011 р.

Запись была опубликована: glavred(ом) Пятница, 30 сентября 2011 г. в 6:37
и размещена в разделе Наше право.
Вы можете следить за ответами к этой публикации через ленту RSS 2.0.
Вы можете оставить ответ или trackback с вашего сайта.

Оставить комментарий

 

Полный анализ сайта